Ako ste mislili da nije bitno kakav životopis i pismo pošaljete potencijalnom poslodavcu, razmislite opet. Sudeći prema slučaju Jordanke Nine Mufleh ostaviti odličan dojam već iz pisma može biti ključno za vašu karijeru.
Ona je htjela posao u Airbnb-u, sve popularnijem servisu za smještaj diljem svijeta. No, procijenila je da joj uobičajeni CV neće biti dovoljan, te da šefovi ionako lako mogu provjeriti osnovne informacije o kandidatima. Odlučila se za alternativni pristup - kreirala je web stranicu s prezentacijom i analizom kojom dokazuje zašto bi je Airbnb trebao zaposliti!
Svojom kreativnošću, ali i znanjem zadivila je upravu Airbnb-a.
Želim raditi za Airbnb. Shvaćam da to žele i tisuće drugih talentiranih ljudi i zato vam želim pokazati kakvu vrijednost mogu dovesti Airbnb timu. Analizirala sam globalno turističko tržište kako bih vam dala svoje mišljenje na što i gdje bi se Airbnb trebao sljedeće fokusirati. Molim vas pregledajte moj izvještaj i javite mi se poslije, proaktivno je napisala Nina Mufleh u svojoj ponudi.
A u prezentaciji koja izgleda kao Airbnb stranica je konkretno navela da tvrtka ima najviše potencijala za napredak u Aziji, gdje brojke kaskaju za onima koje Airbnb ima u drugim dijelovima svijeta.
Njen impresivan projekt brzo je stigao i do očiju glavnih ljudi kompanije, koji su joj odmah i na Twitteru čestitali na trudu i najavili skori sastanak!
- Upravo prolazim kroz tvoj izvještaj. Vrlo impresivno - poručio je Nini glavni direktor Brian Chesky u tvitu, a njegov kolega Jonathan Mildenhall je otišao i korak dalje te je bezrezervno ishvalio:
Wow, ovo je najbolja prijava za posao preko društvenih mreža što sam ikad vidio. Zadivila si me svojom briljantnošću. Dogovorit ćemo uskoro sastanak. Jako mi se sviđaju tvoje mudre doskočice.
Mufleh je medijima poslije otkrila da je tjedan dana pripremala prezentaciju, te da je i angažirala pomoć web dizajnera s kojim je radila na prijašnjem poslu.
U galeriji pogledajte kako izgleda njena prezentacija.