Microsoft je za 2,5 milijardi dolara (14,6 milijardi kuna) kupio švedsku kompaniju Mojang. Ova tvrtka puno je poznatija po svojem hit proizvodu, igri Minecraft, i slobodno bi se moglo reći da je to ono što je Microsoft kupio, piše BBC .
Naslov, koji se dosad prodao u 54 milijuna kopija, igračima omogućuje da u virtualnom svijetu od raznih blokova slažu strukture, poput Lego kocaka, ali i istražuju razne mape i bore se s drugim igračima.
Kompaniju će napustiti njezina trojica osnivača, no oni uvjeravaju kako će i dalje sve biti OK.
Neki analitičari spekuliraju kako je ovo jedan od načina kojima Microsoft želi privući više ljudi na mobilne Windows uređaje, odnosno Nokijine uređaje koje su kupili lani.
Minecraft je jedna od najprodavanijih igara na iOS i Android platformama, a nedavno je objavljen za Xbox i PS4. Microsoft navodi da će se Mojang priključiti njihovom studiju za igre, koji stoji iza naslova Halo, Forza, Fable...
- Minecraft je puno više od odlične franšize, on je otvorena platforma, koju vodi živa zajednica za koju nam je stalo i pun je novih prilika za tu zajednicu i Microsoft - rekao je šef Microsofta Satya Nadella.
Upravo u tome i leži pozadina cijele priče.
Uz to što je divovska igra, proizvode s Minecraft slikama nose djeca, oni imaju igračke, a i brojni trgovci nude proizvode s Minecraft tematikom. Cijela industrija proizvoda razvila se oko Minecrafta , a svi su iznimno popularni među mladima, piše Ben Kuchera na Polygonu . Napominje kako nije ključno što su kupili Minecraft, već su uz igru kupili i vrijeme koje ta djeca provode uz igru.
Naravno, Microsoft je u cijeli posao sigurno ušao s planom da vrate tu investiciju i na njoj još i zarade.