Activision Blizzard kupuje King Digital Entertainment, tvrtku koja je stvorila megapopularnu video-igru za mobilne uređaje Candy Crush, za 5,9 milijardi dolara.
U Activisionu, američkoj tvrtki koja stoji iza također iznimno popularnih naslova kao što su World of Warcraft i Call of Duty, su rekli kako će ih ova akvizicija učiniti globalnim liderom u interaktivnoj zabavi na mobilnim uređajima, konzolama i računalima. Navode kako se očekuje da će brzorastuće tržište igara za mobilne uređaje stvoriti više od 36 milijardi dolara prihoda do kraja 2015. godine.
POGLEDAJTE VIDEO:
Autori Candy Crusha profitirali
Izvršni direktor Activision Blizzarda Bobby Kotick rekao je za Reuters da će im akvizicija omogućiti proširenje na novu publiku, dodajući da žene čine 60 posto igrača Kingovih igara te da je za njihovo igranje potreban samo mobitel.
- Ovo je fantastična prilika da stvorimo neodoljive sadržaje za nove skupine - rekao je Kotick.
King, čije je sjedište u Dublinu, i dalje će funkcionirati kao nezavisna ekipa predvođena direktorom Riccardom Zacconijem. Zacconi je rekao da mu se Activision svidio zbog njihovog iskustva u izgradnji dugotrajnih franšiza.
>> Autori igre Candy Crush Saga zaštitili riječ 'candy'