To je to što me zanima!

Zapalio se mobitel star samo godinu dana, gorio je i stol...

PREPLAŠILA SE Ne ostavljajte mobitel na punjaču bez nadzora, upozorava žena koja je zbog mobitela koji je kupila pred samo godinu dana mogla ostati bez kuće
Vidi originalni članak

Suprug je viknuo da gori mobitel. Skočila sam i izvukla punjač iz zida. Bacila sam mobitel na pod i počela gasiti. Da nismo bili u sobi, mogla nam je izgorjeti kuća, prisjetila se Marija Pavlović požara koji im je prošle subote mogao uništiti kuću.

Vatra je zahvatila stol, a potom i tepih, koje su zalili vodom. Nasreću, vatra se nije proširila jer su je brzom reakcijom zaustavili.

- Ne smijem ni pomisliti što bi se dogodilo da smo izašli iz kuće. Savjetujem svima da ne ostavljaju mobitel na punjaču bez nadzora - dodaje Marija.

Kaže da je mobitel ZTE Blade A460 kupila lani u rujnu.

- Kad se zapalio, bio je priključen na originalni punjač. U ponedjeljak smo otišli u poslovnicu i ostavili sve dijelove mobitela - rekla je Marija.

Pitali smo teleoperatera ima li Marija pravo na novi mobitel.

- Korisnica ima svoj zamjenski mobitel, pa joj ga nismo dali. U najkraćem roku preuzet će novi uređaj - odgovorio nam je teleoperater u utorak.

- Nazvali su u srijedu i ponudili zamjenski mobitel dok je moj na popravku. Rekli su da čekaju dijelove. Nisu mi znali reći hoću li dobiti novi mobitel ili će popraviti onaj koji je gorio - zbunjena je Marija.

Prije tri godine muškarac iz Samobora ozlijeđen je u požaru koji je, kako se kasnije ispostavilo, uzrokovao neispravan mobitel koji je bio priključen na punjač.

Pitali smo u servisu kako se mobitel mogao zapaliti.

- Više je mogućih uzroka zapaljenja. Mogao je biti priključen na neispravan punjač ili kabel, a problem mogu raditi i ako nisu originalni. Mogla je biti neispravna ili oštećena baterija, a oštećuje ju vlaga, pri kojoj oksidira. Baterija se može pregrijati i ako je mobitel pokriven - objasnio je serviser, koji savjetuje da se koristi originalna oprema.

- Zamjenski uređaj je dobar poslovni običaj, a ne obveza prodavatelja. Mobitel na servis ne šaljite sami. Treba ga reklamirati prodavatelju jer on je dužan rješavati reklamaciju sa servisom i proizvođačem - rekla je Dunja Mak iz Savjetovališta za potrošače Osijek.

Napominje da neovisno o trajanju dobivenog jamstva od proizvođača, ako je uređaj kupila fizička osoba, tad je odgovornost prodavatelja za materijalne nedostatke proizvoda dvije godine od dana kupnje, pa ako je i jamstvo bilo godinu, kupac ipak može uređaj reklamirati prodavatelju i zahtijevati popravak.     

Idi na 24sata

Komentari 94

  • vekizveki 13.11.2017.

    Ovi tragovi izgaranja na stolu su od cigareta!

  • ivica289 11.11.2017.

    Super

  • DragutinFuntak 11.11.2017.

    Veliš kupila sranje od mobitela, a tko prodaje ta sranja seronjo, nemaju svi novaca na bacanje.

Komentiraj...
Vidi sve komentare