Qashqai je 2006. godine pokrenuo SUV ludnicu, a i nakon redizajna druge generacije još je cijenjen auto. Povod za test je novi dizelski motor koji radi uglađeno, ima dovoljno snage za prilično teški auto i troši malo. Na našem testu kombinirana potrošnja bila je 7 l/100 km, dok smo u gradu trošili nešto više od osam. CVT mjenjač je ugodan u vožnji, ali očito je da krade performanse. S ručnim mjenjačem do 100 km/h stići ćete za gotovo dvije sekunde brže, no komforne prednosti automatika su nemjerljive.
Qashqai je u vožnji udoban, pri agresivnijoj jurnjavi zavojima ponaša se kao tipični SUV i naginje se. Pohvaliti moramo odličnu zvučnu izolaciju.Unutrašnjost je bogato opremljena, obiteljski prostrana, a u prtljažnik stane dobrih 430 litara. Što se cijene tiče treba biti jasno da je ovo najopremljeniji Qashqai. Skoro je dvostruko skuplji od osnovnog ali razlika se itekako vidi. Ne trebate li pogon na sve kotače i automatik proći ćete čak 50.000 kuna jeftinije.
dimenzije: 439x181x161 cm
obujam: 1749 ccm
snaga: 110 kW/150 KS
0-100 km/h: 11,2 s
najveća brzina: 193 km/h
potrošnja: 5,8 l/100 km
cijena: 310.323 kn (testni model), 159.935 kn (osnovni model)
Testirani Nissan Qashqai 1.7 dCi Tekna u opremi ima grijana sjedala presvučena kožom i tkaninom, el. podešavanje sjedala vozača, panoramski stakleni krov, LED svjetla, 19” alunaplatke, sustav kamera od 360 stupnjeva....