Obožavali su ih političari, diktatori, tajkuni, plemstvo, ali i poznati glumci, književnici, sportaši... Velike limuzine iz zlatne ere automobilske industrije nudile su sve što se tada moglo zamisliti, a luksuz je bio upakiran u upečatljiv i napadan dizajn koji je jasno govorio da su takvi automobili rezervirani samo za one s vrlo dubokim džepovima. Jedna od najpopularnijih velikih limuzina, Mercedes 600 Pullman, koji se proizvodio od ‘63. do ‘81., došao je na zao glas jer su ga posebno obožavali diktatori novonastalih afričkih i južnoameričkih “banana republika”.
A u monstruozni ruski ZIL mogli su sjesti samo najviši dužnosnici SSSR-a. Američki Imperial Custom 4 Door su zbog razmetljivog stila obožavali tamnoputi šefovi podzemlja u SAD-u, a francuski Facel Excellence bio je odabir boema i umjetnika. U jednom modelu ove tvrtke poginuo je i slavni pisac Albert Camus.
Citroën DS 21 Présidentielle posebno su mrzili njegovi vozači. Automobil Charlesa de Gaullea, naime, imao je 6,53 metra i 2,3 tone, a samo 109 KS te ručni mjenjač.
Začetnik ere pretjerivanja proizveden u 6 primjeraka
Kad se pojavio na tržištu, Bugatti Royale (1927.) je nadmašio sve do tada viđeno. Dugačak šest metara težio je više od tri tone. Motor obujma 12.7 litara razvijao je 300 KS, što je Royale potjeralo sve do 201 km/h. Za kupnju je bio zainteresiran albanski kralj, no Bugatti ga je odbio zbog “nevjerojatno lošeg ponašanja za stolom”.
Mercedes 600 1963.
Mercedes 600 je svojim luksuzom i tehnologijom uvelike nadmašio Rolls-Royce. U 19 godina proizvedeno je 2677 primjeraka, od kojih je gotovo svaki bio pravi unikat
Facel Excellence 1956.
Francuska limuzina bila je inspirirana američkim dizajnom, a imala je Chryslerov V8 motor. Do danas je preživjelo tek nekoliko primjeraka
ZIL-41047 1985.
Automobil za sovjetske predsjednike i visoke dužnosnike bez oklopa je težio 3,5 tona (blindirana izvedba 6 tona). Imao je V8 motor obujma 7.7 litara s 315 KS
DS Présidentielle 1968.
Ovaj Citroën izrađen je za Charlesa de Gaullea, no on se u njemu provozao tek nekoliko puta. Preferirao je otvoreni DS, u kojem je bio “bliže narodu”
Imperial 1958.
Impresivan dizajn i odlične vozne osobine učinile su ga vrlo popularnim te je do 1964. proizvedeno više od 100.000 primjeraka. Automobil dugačak 5,8 metara pokretao je V8 s 350 KS