Ako ste često na društvenim mrežama, osobito na Facebooku, vjerojatno ste čuli za ViralNovu. Ova stranica, koju je pokrenuo Scott DeLong, iznimno je popularni agregator viralnih priča s clickbait naslovima, a sada ju je za 100 milijuna dolara kupila tvrtka Zealot Networks.
DeLong je ViralNovu pokrenuo 2013. i vodio je sam uz dvoje vanjskih suradnika. Uspjeli su podići stranicu na razinu BuzzFeeda te imaju oko 70 milijuna jedinstvenih posjetitelja mjesečno i više od 120 milijuna pregleda stranica, piše TNW. Sve to bez stalno zaposlenih ili novca vanjskih investitora. DeLong je na svaku stranicu stavio nekoliko Google oglasa, a kroz osam mjeseci zarada je eksplodirala.
Iako je ranije govorio da razmišlja o prodaji, u ožujku ove godine govorio je kako želi da ViralNova ostane neovisna.
Naime, kako je stranica rasla, stres je bio prevelik za DeLonga koji je radio i po 16 sati na stranici. Iako mu je to donosilo milijune, istraživao je tko bi htio kupiti stranicu. No, nije bilo puno takvih, već onih koji su htjeli investirati u ViralNovu, prenosi Business Insider. DeLong nije htio odgovornost zapošljavanja ljudi, otvaranja ureda, a uz pomoć poduzetnika Seana Becknera odlučio je ostati u igri. Nakon nekoliko mjeseci postigli su dogovor i Beckner je postao novi direktor. Promjenama u kompaniji došli su do toga da imaju 22 stalno zaposlenih i na putu su da generiraju 35 milijuna dolara godišnje.
Beckner je ispričao kako su im iz Zealota pristupili prije par mjeseci, a iako nisu planirali prodaju zainteresiralo ih je što grade. Dodaje kako treba razmišljati o nečem poput Vicea te kako će zasigurno dodatno graditi video produkciju. S druge strane, Zealot je ovime dobio golemu publiku, ali i podatke o svima njima što može pomoći u prodaji.