Na ovogodišnjem Reboot Infogameru , koji je u nedjelju zatvorio vrata na Zagrebačkom velesajmu, imali smo priliku zaigrati i alfa verziju sljedećeg velikog naslova za Wargaming. Bjeloruska kompanija koja je osvojila milijune igrača online borbama tenkova i nakon njih zrakoplova, svoje online ratište širi i na more u World of Warships igri.
Igru smo mogli zaigrati na Velesajmu, ali kako je u ranoj fazi razvoja, sakrili su je u prostoriji iza zatvora, a zabranjeno je bilo snimati sami gameplay. No, u kratkoj pomorskoj borbi mogli smo vidjeti poznatu mehaniku iz ostalih igara, a moja karijera kapetana završila je prilično brzo na dnu mora. Grafički igra izgleda dobro, a u Wargamingu još eksperimentiraju s BigWorld engineom i hardverskim zahtjeva.
Iz Wargaminga su nam potvrdili kako će zatvorena beta, za koju će se moći prijaviti igrači, krenuti krajem ove zime.
Ostvario mu se san
O samoj igri razgovarali smo i s Krešimirom Gusakom (24) menadžerom za vojne odnose, koji je jedini Hrvat u kompaniji s više od 3000 zaposlenih. Mladiću iz Slavonskog Broda ovo je druga godina u Wargamingu , a prije toga je tri godine bio aktivni član regionalne zajednice. Testirao je World of Tanks, moderirao online zajednicu, a pisao je i brojne tekstove što mu je u konačnici donijelo ponudu za posao.
Opisao nam je kako u svom odjelu u Parizu surađuje s brojnim institucijama i državama na prikupljanju podataka o svim vozilima u igri, kako bi ih što vjernije preslikali u digitalnom svijetu.
- Odličan primjer za ovu suradnju je muzej tenkova u Bovingtonu. Pomogli smo im financirati edukacijski centar, sudjelujemo u njihovim događanjima, a dobili smo pristup njihovim arhivskim materijalima - rekao je Krešimir i dodao da su u muzeju iznimno zadovoljni njihovom izradom britanskih vozila, koja su skoro sva izradili uz građu iz Bovingtona.
Krešimir je ispričao i kako je cijelo to preseljenje u Pariz zbog posla proteklo iznimno glatko, a da je zbog odlaska najviše strepila njegova majka. No, lakše joj je bilo kad je vidjela koliko su svi susretljivi.
Bivši tenkist sada restaurira tenkove u igri
Richard Cutland u britanskoj je vojsci bio gotovo 30 godina kao pripadnik tenkovske pukovnije. Kao šefu našeg mladog Krešimira, glavni posao je istraživanje vozila koja će kasnije naći svoje mjesto u igri, no značajni uključuje i suradnju sa zajednicom.
- Najveći izazov bili su njemački tenkovi. Mnogi su potpuno uništeni u Drugom svjetskom ratu tako da su ostali samo nacrti. Ali, često ni ono što je u nacrtima ne odgovara stvarnom stanju. Najbolji primjer za to su bili ruski tenkovi, kod kojih je teško bilo naći dva ista - ispričao je.
Ipak, najveći izazov bio je Panzer VIII Miš, kojeg je dizajnirao Ferdinand Porsche. Napravljena su samo dva prototipa divovskog vozila, a jedino po čemu su mogli raditi je bila ljuštura i nekoliko fotografija.