To je to što me zanima!

VW će prodati dio imovine ako trošak skandala bude prevelik

Nagađa se da bi se na popisu za prodaju mogli naći dijelovi MAN-a koji nisu usko vezani uz kamionski prijevoz. Prodaja elitnih Audija ili Porschea manje je vjerojatna
Vidi originalni članak

Banke će Volkswagenu dati 20 milijardi eura mostnog kredita, a ako će imati problema s otplatom, mogao bi prodati dio svoje imovine, doznaje Reuters od izvora upoznatih sa situacijom u toj njemačkoj automobilskoj kompaniji. 

Najveći europski proizvođač vozila pod pritiskom je da ojača svoje financije u očekivanju da će biti prisiljen platiti na desetke milijardi eura kako bi pokrio kazne, tužbe i popravke vozila nakon što su priznali da softver u njihovim dizelskim vozilima omogućuje varanje na eko-tekstovima. 

Najveći skandal u 78-godišnjoj povijesti te njemačke kompanije prisililo je, uz ostalo, na ostavku dugogodišnjeg predsjednika uprave i izbrisao milijarde eura tržišne vrijednosti VW-a, zbog čega su krediti toj tvrtki postali skuplji.

Volkswagen je ovoga tjedna osigurao 20 milijardi eura vrijedan mostni kredit od 13 banaka, koji planira refinancirati izdavanjem obveznica u nekoliko sljedećih mjeseci, kazali su izvori Reutersu. Kazali su i kako je VW,  ako ne pronađe druge izvore financiranja, spreman prodati dio svoje imovine koja vrijedi znatno više od tog kredita od 20 milijardi eura. 

Investicijske banke su ideje kompanije o načinima prikupljanja svježeg kapitala ocijenile teško provedivima prije nego što bude jasnije koliko će iznositi troškovi kompanije zbog kazni u vezi varanja na eko-testovima. 

Špekulira se kako bi se na popisu imovine za prodaju mogli naći dijelovi MAN-a koji nisu usko vezani uz kamionski prijevoz, dok je manje vjerojatna prodaja elitnih dijelova koncerna VW-a poput Audija ili  Porschea.

Idi na 24sata

Komentari 86

  • nerminius 07.12.2015.

    Bit će gusto da gušće ne može biti. Treba ljudima skinuti software i ugraditi drugi. Kupci neće priznati smanjenje snage uz novi software i tražit će novčano obeštećenje. Neki neće htjeti ni to, već održanje snage za koju su ispljunuli oveću sumu novca, s punim pravom; ako sam kupio Golf od 140 KS, onda nisam i neću biti zadovoljan ako mi nakon zahvata netko iz servisa kaže, "eto, je.i ga, i 100 KS je puno". Onda mi vrati 10 000 Eu u kešu ili izmisli software koji je usklađen s traženjem kupca. Na stranu kazna zbog varanja na testovima, cifre su poznate i one mogu zdrmati VW tako da ugrozi i opstanak kuće ovakve kakvom je znamo.

  • drzsee 07.12.2015.

    ne moze to vw-u nis, to je najjaca autoindustrija na svijetu...i ostat ce...jer je brand toliko jak da kada bi propao Njemačka.bi to jako jako osjetila, a i Europa

  • 44468444 06.12.2015.

    Vozim Švedski auto 10 godina star i bez problema. To što mu vrijednost na tržištu nije više ni 10 soma € a koštao je 40 me uopće ne zabrinjava upravo zato jer sam ga kupio za sebe a ne za preprodaju. Kad krepa kupit ću nešto drugo ali opet na isti način - taj mi se sviđa i to kupujem iako VW svi kažu drži cijenu međutim meni se ne sviđa. Zašto bi trebao netko kupit onošta mu se ne sviđa? To je isto kao da ti netko kaže moraš oženit onu tam curu jer je bogata a nema veze što ti se ne sviđa....

Komentiraj...
Vidi sve komentare