Fordov EcoSport od početka prodaje bio je slabije prihvaćen od, primjerice, Captura ili Peugeota 2008. To nam je prilično neshvatljivo jer, osim jednog detalja, ovaj auto je odličan.
A taj negativni detalj su peta vrata koja se ne otvaraju kao klasičan prtljažnik, nego na stranu, kao kod dostavnog vozila. Taj prilično nepraktični detalj je posljedica toga da je EcoSport nekad na svojim petim vratima nosio rezervni kotač. Sve ostalo zaslužuje pohvale.
Karakteristični suptilni sportski karakter
Za svoje dimenzije auto je vrlo prostran, u vožnji izrazito udoban, a kad odlučite pojuriti, iskazuje onaj suptilni sportski karakter tipičan za sve Fordove. Benzinski turbomotor je nevjerojatno uglađen i izuzetno tih što je još jedan doprinos komforu. Ubrzanje do 100 km/h mnogo je lošije od očekivanog za 125 KS, no pri međuubrzanjima je EcoSport uvjerljiv. Kao i u pogledu cijene koja je, s obzirom na opremu, fer.
Ergonomija - puno tipki na upravljaču zahtijeva navikavanje, no sve ostalo je vrlo intuitivno
Infotainment - Novi sustav SYNC 3 vrlo je pregledan i jednostavan za korištenje, a pritom vrlo bogat funkcijama
Odličan za vožnju - mali 1-litreni turbo motor zaslužuje samo pohvale, a isto vrijedi i za mjenjač zbog preciznosti
TVORNIČKI PODACI:
Masa: 1348 kg
Dimenzije: 410x177x165 cm
Obujam: 998ccm
Snaga: 92kW/125 KS
0-100 km/h: 12,7 s
Najveća brzina: 180 km/h
Potrošnja: 5,2 l/100 km
Cijena: 146.901 kn (testni model)
*Testirani Ford Ecosport Business 1.0 Ecoboost u opremi ima 8" zaslon, navigaciju, 16" alunaplatke, tempomat...