To je to što me zanima!

Vrhunski dizajn: Kia Stinger je jako skupa, ali obara s nogu...

Stinger je jedan od najboljih automobila svoje klase na svijetu. Kia ga nije izradila s nadom u dobru zaradu nego da jednostavno pokažu što sve mogu
Vidi originalni članak

Kia, marka koja je svojevrsni sinonim za pouzdane i povoljne automobile nižih klasa, okušala se u novom izazovu, proizvesti auto koji će fascinirati.

Stinger je u potpunosti uspio u tom zadatku. Izgleda očaravajuće, no još je bolja tehnologija koja se krije iza dobro pogođenog dizajna punog brige za detalje. Kia nije štedjela prilikom razvoja Stingera.

Novi Stinger Vozili smo Kiju koja je bolja od Mercedesa, BMW-a i Audija!

Za automobil je razvijen potpuno nov pogonski koncept baziran na stražnjem pogonu čime su Korejci jasno pokazali da im je zabava u vožnji u prvom planu, ali i da su im glavni konkurenti njemački premium proizvođači. Testirani automobil, doduše, nema stražnji nego pogon na sve kotače, no to vozne karakteristike čini još uvjerljivijima.

Stinger je pravi užitak u vožnji. Sve je idealno pogođeno, od vrhunske pozicije sjedenja preko preciznog upravljača, brzog automatskog mjenjača, ovjesa koji dopušta neslućeno do pogona koji besprijekorno prenosi snagu na podlogu. Stinger nudi i izbor između nekoliko načina vožnje. Tu su ekološki, komforni ali i sport te sport plus. U ovom posljednjem pomoć elektronike se svodi na minimum, a većina snage se prenosi na stražnje kotače, pa automobil postaje pravi stroj za zabavu. 


Dizelski motor nije idealan izbor za karakter ovog auta, najbolje mu pristaje benzinac od 365 KS, no svakako je štedljivija alternativa. Na testu smo trošili 7,8 l/100 kilometara. Stinger mnogi uspoređuju s VW Arteonom, no mnogo realnija konkurencija mu je BMW Serije 4 Gran Coupe. I po svemu što može, ali i po cijeni.

NOVA ZVIJEZDA Razveseli na prvi pogled: Vozili smo Kijin novi crossover Stonic

Stinger je najbolji korejski auto koji smo ikad vozili, bolji i od nekih premium konkurenata, no jasno je da s cijenom na razini BMW-a neće postići vrhunske prodajne rezultate. Što je šteta, jer zaista ga je lijepo vidjeti na cesti.

Slobodne ruke za dizajnere

Prilikom razvoja Stingera Kia je svojim stručnjacima dala potpuno slobodne ruke, što je zaista rijetkost u autoindustriji. Rezultat je vrhunski, no i prilično skup automobil. Toga su svjesni i u samoj Kiji, pa su već prilikom prezentacije izjavili kako su svjesni da na ovom automobilu ne mogu zaraditi. Napravili su ga radi imidža marke i kako bi pokazali što sve mogu. Rijedak primjer u svijetu modernog automobilskog biznisa.

Luksuz na kvadrat 

Poklopci vrhunskih Harman/Kardon zvučnika izrađeni su od poliranog metala, što je još jedan detalj koji podsjeća na vrhunske premium automobile. Materijali su općenito prvoklasni, od zaista kvalitetne kože, do plastike kojoj se nema što prigovoriti. Koliko se pažnje polagalo na detalje govori i ključ izrađen od kombinacije nehrđajućeg čelika i kože. Jedan od najljepših automobilskih ključeva koje smo ikad vidjeli.

Vrhunski luksuz 

Kia Stinger nije samo zabavna u vožnji već je i izrazito luksuzan auto. To se najbolje vidi na testiranome modelu u koji je ugrađena skoro sva oprema na raspolaganju. Sjedala su tako grijana, ali i hlađena, grijan je i upravljač koji se namješta električno, zvuk audiosustava je kao u koncertnoj dvorani. Nadalje, tu je i head up display i sustav s četiri kamere i 360° pogledom. I unatoč mnogo opreme i funkcija, auto je vrlo ergonomičan.

Idi na 24sata

Komentari 31

  • 26.07.2018.

    sve to ok ali usporedit sa audi bmw ili meckom izaziva proljev u meni

  • AndSanMia 26.06.2018.

    Auto uzivo izgleda jako dobro sta je je

  • audi 2.0 23.06.2018.

    Auto je fakat fantazija ! Dizajnerima skidam kapu. Kia je mozda kod nas cudno za izrec iz usta ali KIA je mrak firma i stvarno se rijetko kvare. Tj.ja ne poznam nikoga tko ima sa njima problema. Lp

Komentiraj...
Vidi sve komentare