Ford ima novi prodajni hit. Puma ne može ne uspjeti jer dolazi u klasu koju kupci trenutno najviše traže, među male kompaktne SUV-ove.
Puma je nastala na osnovi Fieste, no mnogo je duža (ima 419 cm) i šira te tako nudi mnogo više mjesta u unutrašnjosti. U Fordu su mnogo pažnje posvetili dizajnu i rezultat je odličan, jedan od najatraktivnijih auta u klasi koji svojim izgledom podsjeća na svojevrsni SUV kupe.
U unutrašnjosti Puma nalikuje na Fiestu s elementima nedavno predstavljene Kuge i donosi digitalne instrumente promjera 12,3 inča čiji se izgled i funkcije mogu mijenjati. Za takve instrumente morat će se u većini razina opreme nadoplatiti.
Auto je pun zanimljivih praktičnih detalja. Presvlake sjedala se na nekim izvedbama mogu skinuti i zamijeniti, a dno prtljažnika je opremljeno odvodom za vodu i moguće ga je oprati s vrtnim crijevom. Puma je puna naprednih sustava za pomoć u vožnji, auto može voziti potpuno samostalno u gužvi na autocesti.
Ford u Pumi prvi put koristi svoj novi motor s mild-hybrid tehnologijom. Riječ je o trocilindričnom benzinskom turbomotoru koji razvija 155 KS. U ponudi će također biti klasični turbobenzinci obujma jedne litre snage 95 i 125 KS te dizelski motor sa 125 KS. Cijene i više detalja saznat će se krajem ljeta, a prodaja u Hrvatskoj trebala bi započeti krajem ove godine.