Segment gradskih SUV vozila trenutačno je najbrže rastući u Europi. Razlog je jasan - ovi modeli po razumnoj cijeni vozačima nude povišen položaj za volanom, dovoljno komfora, ali i mnoge druge specifičnosti. Upravo je takav i novi T-Roc - Volkswagenov novi crossover, koji dijeli platformu i dobar dio tehnologije s punokrvnim SUV-om Tiguanom.
Imali smo ga prilike proteklog tjedna isprobati u okolici Lisabona. Unatoč robusnijim dimenzijama (širok 1,82, visok 1,57 i dugačak 4,23 metra) izgleda poprilično atraktivno, u vožnji je zabavan gotovo poput nekoga kompaktnog modela, a bez ikakvog problema njime možete voziti po makadamu ili nijansu zahtjevnijim terenima. Raspolaže s nešto više mjesta u unutrašnjosti od Golfa, uz prtljažnik od 445 litara (1290 litara s oborenom stražnjom klupom) - jedan je od najvećih u klasi.
Dolazit će s pogonom na dva i sva četiri kotača. Prednji pogon rezerviran je za početne motore: 1-litreni i 1,5-litreni benzinac s 115 i 150 KS te 1,6 i 2-litreni dizelaš istih snaga uparene sa 6-brzinskim ručnim mjenjačem. 4Motion pogon dolazi uz 2-litrene motore od 190 KS i serijski 7-stupanjski DSG mjenjač, ali nudit će se i kao opcija uz motore snage 150 KS. Najviše nas se dojmila upravo ova najsnažnija benzinska kombinacija: izuzetno tih motor u svakom trenutku na raspolaganju ima i više nego dovoljno snage, DSG mijenja brzine besprijekorno. Dizelaš sa 150 KS je optimalan izbor, no znatno je bučniji. Početni modeli sa 115 KS vjerojatno će biti najprodavaniji, no zahtijeva smireniju vožnju s obzirom na raspoloživi okretni moment.
Uz standardni paket tu su paketi Style i Sport, u oba možete birati dvobojne kombinacije karoserije i krova. Interijer prati smjernice ostalih WV perjanica, pa umjesto dosadne ploče s instrumentima možete doplatiti za digitalnu, ali i infotainment sustav, bežično punjenje mobitela...