Iako je riječ o klasičnom redizajnu, razlike u izgledu Octavije su drastične zbog potpuno drugačijih prednjih svjetala, oko kojih se već lome koplja.
Novu Octaviju isprobali smo na svjetskoj prezentaciji u Portu. Najviše je promjena na prednjem kraju, koji bi mogao i iznenaditi i podijeliti fanove češkog proizvođača. Straga i u unutrašnjosti promjene nisu ni približno toliko opsežne. S tehničke strane, najveći su noviteti LED prednja svjetla i novi multimedijski sustav s velikim 9,2-inčnim ekranom.
Octavia je dobila i nekoliko naprednih sigurnosnih sustava za pomoć u vožnji preuzetih sa Superba. Ponuda motora sastoji se od pet benzinskih i četiri dizelska motora, čija se snaga kreće od 84 do 184 KS. Novost u ponudi je i pogon na sve kotače, koje će Škoda nuditi u kombinaciji sa snažnijim 1.8 TSI i 2.0 TDI motorima, dok će se automatski DSG mjenjači sa šest i sedam brzina moći kombinirati s gotovo svim motorima u ponudi.
Nova Octavia u hrvatske salone stiže početkom idućeg mjeseca. Osnovni benzinski model s 84 KS će stajati 129.000 kuna, najjeftiniji dizel s 90 KS 146.000 kuna, a najprodavanija izvedba 1.6 TDI 115 KS sa Style opremom - 166.000 kuna, što je čak 9000 kuna jeftinije nego do sada.