Optima je doživjela temeljiti redizajn, toliko opsežan da Kia govori o sasvim novom modelu što i nije daleko od istine.
Iako su osnovne linije zadržane izgled je temeljito prerađen, od prednjeg i stražnjeg dijela koji su potpuno promijenjeni do boka koji je dobio dodatni stražnji prozor, preko novog ovjesa, osjetno poboljšane aerodinamike pa sve do potpuno nove konstrukcije podvozja koje je sada osjetno kruće.
Rezultat je automobil koji se osjetno bolje vozi što smo isprobali na svjetskoj prezentaciji koja je održana u Frankfurtu. No, Optima je najimpresivnija po svojoj opremi, a vozila koja smo isprobali imali su luksuzne i komforne detalje poput najviše klase. Optima ovisno o paketu može imati adaptivni tempomat, bežični punjač za pametne telefone, Around view monitor koji prikazuje automobil iz ptičje perspektive, sustav automatskog parkiranja... U seriji je već kod osnovnog modela je i 7 inčni zaslon osjetljiv na dodir s navigacijom, dok će audiofili cijeniti vrhunski Harman Kardon audio sustav u najbogatijem paketu opreme.
Nova Optima je vrlo tiha i udobna pa ju je pravi užitak voziti na dulje relacije gdje komforu i voznim osobinama pridonosi i novi elektronski kontrolirani ovjes. Za prave hedoniste tu su i ventilirana te grijana sjedala i grijani upravljač, a zanimljivo je kako je centralna konzola lagano zaokrenuta prema vozaču, kao kod sportskih modela. Unutrašnjost je vrlo prostrana, posebice straga dok u prtljažnik stane 510 litara. Jedini motor u ponudi koji će biti dostupan u Hrvatskoj je 1,7-litreni dizel sa 141 KS koji je sasvim dovoljan za Optimu, a na testnim vožnjama je trošio 6,7 l/100 km.
Posebne pohvale zaslužuje i vrhunski 7-brzinski mjenjač s dvostrukom spojkom koji je među najboljima na svijetu. Među sigurnosnom opremom tu je sustav prepoznavanja znakova, sustav za upozoravanje na vozila u mrtvom kutu te još mnogo toga. Optima u Hrvatsku stiže početkom 2016. Osnovni model će stajati oko 216.000 kuna, a luksuzna top oprema oko 305.000 kuna.