U klasi u kojoj gotovo svaki proizvođač ima svojeg predstavnika teško je biti originalan, no to je itekako uspjelo Peugeotu.
Novi 3008 izgleda odlično, a dojam je još bolji kad uđete u njega. Mali upravljač, novi digitalni instrumenti koje je moguće konfigurirati i personalizirati na desetke načina, tipke luksuznog izgleda na središnjoj konzoli i sve to uklopljeno u kokpit koji zbog svojeg oblika odaje dojam kao da se vozite u sportskom automobilu.
Materijali su vrhunski, primjerice u top izvedbi GT, naći ćete i detalje od pravog hrasta koji zbog svoje sive boje ne izgledaju nimalo kičasto već moderno i elegantno. Novi 3008 udaljen je 22 centimetra od podloge, što je među boljim rezultatima u klasi i zato je šteta što u ponudi nema pogona na sve kotače. Ipak, na prodaju se to neće značajnije odraziti jer velika većina kupaca u ovoj klasi ionako ne bira pogon na sve kotače.
Peugeot nudi dva benzinska motora. Osnovni je 1,2-litreni s tri cilindra i 130 KS, a snažniji ima 1,6 litara obujma i 165 KS. Oni na naše tržište stižu kasnije, a kupci mogu odmah birati između jednog od tri dizelska motora snage 120, 150 i 180 KS. Kasnije stiže i osnovni dizelaš sa 100 KS. Ovisno o motoru moguće je odabrati ručni mjenjač s pet ili šest brzina te automatik sa šest brzina.
Peugeot nudi četiri razine opreme, a najjeftiniji model koji je trenutno u ponudi, sa 120 KS snažnim dizelskim motorom, stoji 169.971 kunu. U osnovnoj opremi ima digitalnu ploču s instrumentima klimu, tempomat, audiouređaj i brojne inteligentne sustave za pomoć u vožnji. Najbolja prodaja se ipak očekuje od više razine opreme koja povrh toga nudi alunaplatke 17”, senzore za parkiranje, automatsku klimu i veliki zaslon osjetljiv na dodir. Ovako opremljen model s dizelskim motorom od 120 KS stoji 188.892 kune. Peugeot će za svoj model pokrenuti i kampanju u kojoj će svaki posjetitelj u salonu imati mogućnost virtualno razgledati automobil izvana i iznutra pomoću posebnih 3D naočala.