Koncepti obično izgledaju revolucionarno, no kada auto naposljetku dođe u serijsku izvedbu, njegov dizajn rijetko ima previše veze s prvobitnom idejom. Ne i kod Citroëna C4 Picasso. Konceptni Technospace se samo u sitnim detaljima razlikuje od novog C4 Picassa. Citroën je tako zaslužio pohvale za hrabrost, ali i dobio automobil koji se ističe u inače dosadnom segmentu kompaktnih monovolumena.
Na neobičan vanjski dizajn nadovezuju se i brojne nove tehnologije te jednako brojna inovativna rješenja u unutrašnjosti. C4 Picasso tako gotovo potpuno odustaje od tipki i prekidača na središnjoj konzoli, a njihovu funkciju preuzima veliki zaslon osjetljiv na dodir.
Tu su još primjerice tehnolgija automatskog parkiranja, aktivni tempomat, upozorenje na prelazak u drugu traku pomoću aktivnih sigurnosnih pojasa, suvozačevo sjedalo s potporom za potkoljenice koja ga pretvara u svojevrsnu ležaljku i još mnogo toga.
Za pogon Citroën trenutno nudi dva benzinska i dva dizelska motora. Benzinsku stranu zastupa VTi sa 120 te turbo THP sa 156 KS, a HDi dizeli razvijaju 90 i 115 KS. Posebnu pohvalu C4 Picasso zaslužuje za udobnost u vožnji i primjerenu prostranost. U unutrašnjosti se bez problema može smjestiti pet osoba viših od 180 cm, a prtljažnik, ovisno o položaju pomičnih stražnjih sjedala, nudi 537 do 630 litara, odnosno 1709 litara s preklopljenim sjedalima.
C4 Picasso će se nuditi u kombinaciji s četiri razine opreme, a u Hrvatsku dolazi tijekom rujna. Cijene se za sada ne znaju. Dva mjeseca poslije stiže i produžena izvedba Grand Picasso.
Raj za obožavatelje tehnologije
Komande klima i audiouređaja i brojne tipke zamjenjuje zaslon osjetljiv na dodir kojim se uz to upravlja i drugim postavkama, među ostalim i aplikacijama poput Facebooka i Gmaila. Ploča s instrumentima je zapravo veliki LCD zaslon koji može prikazivati dodatne informacije, pa čak i slike koje ste sami ubacili u sustav. Ovakva ploča s instrumentima serija je od treće razine opreme.