Redizajn najmanjeg Audijeva SUV-a u prvi je plan izbacio njegovu sportsku RS verziju, koja zahvaljujući preradama 2.5-litrenog peterocilindričnog motora sad razvija 30 KS više. Snaga RS Q3 tako iznosi 340 KS, a okretni moment 450 Nm
Kakav je užitak voziti ovaj automobil uvjerili smo se na cestama i autocestama u okolici Münchena gdje smo zahvaljujući nepostojanju brzinskih ograničenja mogli stisnuti gas do daske i iskušati potpuni potencijal ovog zanimljivog automobila. S obzirom na to da je riječ o SUV-u, performanse su fascinantne. Ubrzanje do 100 km/h traje samo 4,8 sekundi, a iz mjesta do maksimalnih 250 km/h treba mu tridesetak sekundi. Pritom zvuk motora oduševljava. Karakterističan zvuk peterocilindraša je i inače izuzetno sportski, a na RS Q3 taj je dojam pojačan diskretnim “pucanjem” iz ispušnog sustava i automatskim dodavanjem međugasa pri prebacivanju u nižu brzinu. Q3 RS je serijski opremljen odličnim mjenjačem s dvostrukom spojkom, sedam brzina i ručicama za mijenjanje brzina iza upravljača.
Serijski je i Quattro pogon na sve kotače, a za dodatne sportske užitke tu je i opcionalni RS Plus sportski ovjes s kojim se povišeni SUV u zavojima može “pohrvati” i s nekim ozbiljnijim klasičnim sportskim automobilima. Kako bi na prvu bilo jasno da ovo nije običan Q3, karoserija ima brojne sportske dodatke i nimalo diskretni natpis Quattro na donjem dijelu prednje maske.
Unutrašnjost je vrlo bogato opremljena, a ambijent je spoj sportskog i luksuznog. Zbog neobičnog spoja kompaktne SUV karoserije i ultrasportskih karakteristika Audi RS Q3 je automobil na kakav se rijetko nailazi. Za one koji o ovom automobilu mogu samo sanjati Audi je pripremio i nekoliko povoljnijih alternativa. Novi Q3 se tako nudi s dizelskim motorima snage 150 (tvornička potrošnja 4,4 l/100 km) i 185 KS te benzinskim motorima sa 150, 180 i 220 KS. Prodaja u Hrvatskoj počinje tijekom veljače, a cijene se još ne znaju. U Njemačkoj osnovni Q3 stoji 29.600, a RS 56.600 eura.