Microsoft je početkom godine prikazao HoloLens sustav za virtualnu stvarnost koji bi početkom 2016. trebao krenuti u prodaju za 3000 dolara. I dok će ta cijena biti previsoka mnogim kupcima, oni koji će htjeti isprobati ovakvu viziju virtualne stvarnost moći će svratiti u salone Volva . Naime, švedski proizvođač automobila udružio se s Microsoftom kako bi opremili salone HoloLens sustavima.
Njima će se prvenstveno koristiti kako bi kupcima pokazali stvari koje ne mogu odmah prikazati na automobilu i u salonu. Tako se kao primjer navode mogućnosti prilagodbe izgleda automobila koje izgledaju puno bolje nego kad ih gledate na ekranu monitora, ali i sigurnosne značajke poput sustava za izbjegavanje sudara, koju je jednostavnije približiti hologramom. Predstavljajući HoloLens na virtualnoj verziji novog modela S90, istaknuli su i kako bi trgovci mogli promijeniti način prodaje te konfigurator automobila i virtualne testove postaviti na drugom lokacijama, trgovačkim centrima...