U Ljubljani je Volvo regionalnim novinarima omogućio upoznavanje s novom uzdanicom ove marke, velikim S90. Zbog interesa diljem svijeta kupci u Hrvatskoj će na ovaj automobil pričekati sve do rujna.
Volvo S90 je izravni konkurent autima poput BMW-a serije 5, Mercedesa E-klase ili Audija A6. Vrlo je osebujnog dizajna, kako izvana, tako i u unutrašnjosti. Kada su u pitanju sigurnosni sustavi i sustavi za pomoć u vožnji, S90 nema konkurencije. Tako prepoznaje vozila, pješake, veće životinje i ako je potrebno adekvatno reagira kako bi spriječio nalet na njih. Tu je i sustav poluautonomne vožnje, sustav automatskog parkiranja i još mnogo sličnih rješenja koja olakšavaju život vozaču i povećavaju sigurnost. To je samo dio puta do strategije prema kojoj Volvo želi postići da od 2020. godine nitko više ne pogine u novom Volvo automobilu.
Novi S90 vrlo je luksuzno opremljen. U ponudi je tako audiosustav koji je razvijen u suradnji s Bowers & Wilkinsom, ima 19 zvučnika i 1400 W. Auto je također vrlo osebujan kada je u pitanju pogon. Naime, za razliku od konkurenata koji kao glavnu motorizaciju koriste motore sa šest i više cilindara, Volvo se pouzda isključivo u četverocilindrične turbomotore obujma dvije litre. Osnovu predstavlja dizel sa 190 KS, a snažniji dizelski motor ima 235 KS. Slabiji benzinac ima 254 KS, a snažniji razvija 320 KS. Kasnije će ponudu proširiti i hibridni model kao vrh ponude te karavan i crossover izvedba. Osnovni S90 u Hrvatskoj stoji 424.960 kn, a najskuplji 603.064 kn.