To je to što me zanima!

Volkswagenov Polo je odrastao i od sada je uz bok bratu Golfu

Vaš internet preglednik ne podržava HTML5 video Vaš internet preglednik ne podržava HTML5 video Vaš internet preglednik ne podržava HTML5 video Vaš internet preglednik ne podržava HTML5 video Vaš internet preglednik ne podržava HTML5 video
Šesta generacija VW-ova mališana dobila je 25% veći prtljažnik i nudi više prostora za putnike. Kontrolna ploča je digitalna, a tu su i brojne napredne tehnologije preuzete sa "starijeg brata" Golfa
Vidi originalni članak

Nakon Golfa, Polo je drugi najvažniji model u portfelju Volkswagena, ujedno i najprodavaniji mali auto u zapadnoj Europi, ali i Kini. Od njegova predstavljanja 1975. godine do danas u pet generacija prodano je više od 14 milijuna primjeraka.

Vaš internet preglednik ne podržava HTML5 video

Kako s Polom VW namjerava napraviti daljnji iskorak u globalnoj prodaji odlučili su s novom generacijom zadovoljiti apetite još šire populacije. Tako nova generacija Pola nudi čak 25% veći prtljažnik u odnosu na prethodnika, odnosno čak 351 litru - više i od 4. generacije Golfa (350 l). I više nego dovoljno da čak i za obitelji s djecom ovaj model postane jedna od mogućih opcija.

Polo je, naravno, preuzeo dizajnerske manire ostatka novije game - izgleda dinamičnije, no ono važnije - putnici su dobili više komfora u svim segmentima. Prvenstveno zahvaljujući novoj modularnoj platformi, koju koriste svi posljednji VW modeli - povećan mu je međuosovinski razmak za 9,4 i ukupna dužina za 6,9 cm, a unatoč manjoj visini putnici su dobili dodatna 2 cm slobodnog prostora "za glavu". Ukupna duljina za 53 mm preskočila je granicu od 4 metra, pa je jednom nogom Polo zakoračio u kompaktni segment.

Ova je platforma ostavila dovoljno mjesta i za ugradnju brojnih tehnologija za sigurniju i jednostavniju vožnju već viđenih na većim modelima, prije svega Golfu: sustav automatskog kočenja u nuždi, sustav za zaštitu pješaka, automatski nadzor mrtvog kuta, adaptivni tempomat...

Kako je analogno out, a digitalno in, unutrašnjost Pola u potpunosti je osmišljena kako bi vozač i putnici bili u korak s digitalnom revolucijom te omogućila što jednostavniji simbiozu s pametnim telefonom i pametnim tehnologijama. Ovo je prvi mali auto čija će kontrolna ploča serijski biti dostupna dostupna isključivo s digitalnim zaslonom. Uz nadoplatu isti će zaslon nuditi još atraktivniji izgled i postavke, a moći ćete nadoplatiti za bežično punjenje mobitela, infotainment sustav osjetljiv na dodir...

Vaš internet preglednik ne podržava HTML5 video

U ponudu motora za naše tržište ušla su četri benzinska motora s rasponom snage od 65 do 150 KS i dva dizelaša koja će serijski dolaziti sa Start-Stop sustavom. U Njemačkoj će nuditi 1-litrenog turbaka sa serijski ugrađenom instalacijom za prirodni plin (CNG), a s obzirom na cijene goriva radije bismo na našim cestama vidjeli model s LPG instalacijom.

Vaš internet preglednik ne podržava HTML5 video

Uz tri klasična paketa opreme Trendline, Comfortline i Highline, Polo će biti dostupan i u GTI izvedbi s 200 KS te šminkerskoj Beats izvedbi s glazbenim sustavom i high-end zvučnicima snage 300 Watta. Uživo upravo Beats Polo izgleda daleko najatraktivnije, kako izvana tako i u unutrašnjosti.

Vaš internet preglednik ne podržava HTML5 video

U prodaju na hrvatskom tržištu kreće 4. studenoga. Cijena još nije poznata, no u Njemačkoj će se prodavati već od 12.975 eura.

Idi na 24sata

Komentari 59

  • Karadarko_1 22.06.2017.

    Samo ime govori Polo=pola auta.

  • 44468444 18.06.2017.

    Jedva čekam da se ovaj prokleti downsizing svima obije o vlasitit džep. Hebalo ih zagađenje i gluposti, više zagađuju radni strojevi, kamioni, autobusi i slične grdosije na cesti nego osobni automobili. Sve što znaju je samo nabacivat filtere i razno razne gluposti u ispušne sisteme i tako zagušit svaki motor pa nadodat brdo elektronike i izvlačit virtualnu snagu na malim kubikažama. Neće moći, ti motori su osuđeni na najviše 150.000 km i bacaj, katastrofa. Klasični dizel motori su svi radili preko 500.000 km uz redovite servise bez problema ali naravno, nisu bili ispod 2000 kubika. A ove tisućice sa 100 KS i više su sve pre forsirane i zato će i trajat puno manje. Osobno ne bi nikad kupio vozilo sa motorom manjim od 2000 kubika.

  • ban jelačić_1 18.06.2017.

    auto mi se sviđa samo što je ovo na slici maksimalni paket opreme a onaj polo koji budemo viđali na cesti bude samo sličan ovom

Komentiraj...
Vidi sve komentare