Nakon Golfa, Polo je drugi najvažniji model u portfelju Volkswagena, ujedno i najprodavaniji mali auto u zapadnoj Europi, ali i Kini. Od njegova predstavljanja 1975. godine do danas u pet generacija prodano je više od 14 milijuna primjeraka.
Kako s Polom VW namjerava napraviti daljnji iskorak u globalnoj prodaji odlučili su s novom generacijom zadovoljiti apetite još šire populacije. Tako nova generacija Pola nudi čak 25% veći prtljažnik u odnosu na prethodnika, odnosno čak 351 litru - više i od 4. generacije Golfa (350 l). I više nego dovoljno da čak i za obitelji s djecom ovaj model postane jedna od mogućih opcija.
Polo je, naravno, preuzeo dizajnerske manire ostatka novije game - izgleda dinamičnije, no ono važnije - putnici su dobili više komfora u svim segmentima. Prvenstveno zahvaljujući novoj modularnoj platformi, koju koriste svi posljednji VW modeli - povećan mu je međuosovinski razmak za 9,4 i ukupna dužina za 6,9 cm, a unatoč manjoj visini putnici su dobili dodatna 2 cm slobodnog prostora "za glavu". Ukupna duljina za 53 mm preskočila je granicu od 4 metra, pa je jednom nogom Polo zakoračio u kompaktni segment.
Ova je platforma ostavila dovoljno mjesta i za ugradnju brojnih tehnologija za sigurniju i jednostavniju vožnju već viđenih na većim modelima, prije svega Golfu: sustav automatskog kočenja u nuždi, sustav za zaštitu pješaka, automatski nadzor mrtvog kuta, adaptivni tempomat...
Kako je analogno out, a digitalno in, unutrašnjost Pola u potpunosti je osmišljena kako bi vozač i putnici bili u korak s digitalnom revolucijom te omogućila što jednostavniji simbiozu s pametnim telefonom i pametnim tehnologijama. Ovo je prvi mali auto čija će kontrolna ploča serijski biti dostupna dostupna isključivo s digitalnim zaslonom. Uz nadoplatu isti će zaslon nuditi još atraktivniji izgled i postavke, a moći ćete nadoplatiti za bežično punjenje mobitela, infotainment sustav osjetljiv na dodir...
U ponudu motora za naše tržište ušla su četri benzinska motora s rasponom snage od 65 do 150 KS i dva dizelaša koja će serijski dolaziti sa Start-Stop sustavom. U Njemačkoj će nuditi 1-litrenog turbaka sa serijski ugrađenom instalacijom za prirodni plin (CNG), a s obzirom na cijene goriva radije bismo na našim cestama vidjeli model s LPG instalacijom.
Uz tri klasična paketa opreme Trendline, Comfortline i Highline, Polo će biti dostupan i u GTI izvedbi s 200 KS te šminkerskoj Beats izvedbi s glazbenim sustavom i high-end zvučnicima snage 300 Watta. Uživo upravo Beats Polo izgleda daleko najatraktivnije, kako izvana tako i u unutrašnjosti.
U prodaju na hrvatskom tržištu kreće 4. studenoga. Cijena još nije poznata, no u Njemačkoj će se prodavati već od 12.975 eura.