To je to što me zanima!

Volkswagen otkrio novi Polo: Velike promjene su ispod lima

Kao što je to običaj kod Volkswagena, promjene u dizajnu minimalne, no zato su svi motori novi, a tu su i brojne sigurnosne tehnologije te sustavi pomoći pri vožnji
Vidi originalni članak

Peta generacija VW Pola je obnovljena, a s njom smo se upoznali u Wolfsburgu, prijestolnici Volkswagena na svjetskoj premijeri. Promjene su temeljite, no po izgledu to bi teško zamijetili. Naime, izvana su promjene minimalne, prednja i stražnja svjetla, odbojnici i maska, a mnogo detaljnije se pristupilo onome ispod karoserije. Polo tako dobiva brojne tehnologije koje su do sada bile rezervirane za automobile viših klasa. Tu su, primjerice, tempomat za održavanje razmaka s automatskim kočenjem, funkcija automatskog gradskog kočenja u nuždi, ali i LED svjetla što je apsolutna novost u gradskoj klasi. Svi motori su potpuno obnovljeni.

Rekordi u potrošnji i tehnološke novosti

Novi motori troše 10 do 21% manje tako da se u Vollkswagenu hvale potrošnjom od samo 3,2 l/100 km za dizelsku i 4,1 l/100 km za benzinsku BlueMotion izvedbu. Svjetska novost je MirrorLink kojim se funkcije mobitela “preslikavaju” na touchscreen auta.

Osnovnu motorizaciju od sada predstavlja 1.0 trocilindrični benzinac poznat iz UP-a koji razvija 60 i 75 KS. On je osjetno štedljiviji, ali i živahniji od 1.2-litrenog trocilindraša koji zamjenjuje. Snažniji benzinski 1.2 TSI motori su obnovljeni te razvijaju 90, odnosno 110 KS. Dosadašnje 1.2 i 1.6-litarske TDI motore zamjenjuje novi dizelski trocilindraš obujma 1.4-litre sa 75, 90 ili 105 KS. Bogata paleta motora nakon ljeta će se proširiti novim benzinskim turbo 1.0-litrenim trocilindrašima te GT izvedbom sa 150 KS i GTI-jem sa 192 KS.

Novost je i obnovljena unutrašnjost s novim instrumentima te središnjom konzolom na kojoj dominiraju novi audionavigacijski sustavi sa zaslonom osjetljivim na dodir. Neki materijali su djelomično kvalitetniji nego kod prethodnika, dojam kvalitete izrade je na zaista visokoj razini, a sve ergonomski djeluje još bolje i jednostavnije. Sjedala su udobna i dovoljno prostrana, a za ostale dojmove morat ćemo pričekati prvu vožnju.

U Volkswagenu ističu sustav Sport Select suspension, pomoću kojeg se pritiskom na tipku može birati između dvije različite postavke ovjesa. Po prvi puta za Polo su razvijene i mobilne aplikacije koje se koriste pomoću sustava MirrorLink. Velik dio ovih tehnoloških novosti ipak se neće nalaziti u osnovnoj opremi. 
I dalje će biti tri razine opreme: Trendline, Comfortline i Highline, a planirane su i posebne izvedbe, primjerice BlueMotion, BlueGT, GTI i Cross. Novi Polo na hrvatsko tržište stiže tijekom lipnja, cijene se još ne znaju. No najavljeno je kako bi mogle biti neznatno više od cijena prethodnog modela, i to zbog bogatije serijske opreme.

Idi na 24sata

Komentari 34

  • ObjektivniPromatrac 04.02.2014.

    Svabo ne da opremu poput francuza. Nadoplati za opremu. Drugo, ako mu lim nije pocincan a to se nigdje ne spominje, ispada klasicna njemacka kanta za puno novaca.

  • drzsee 04.02.2014.

    dizajn zadnjeg dijela iz 19 stoljeća

  • Zeleni_Zub 03.02.2014.

    Kakve velike promjene?estetski dotjerana precjenjena kanta lima ovisna o fosilnom gorivu,ja ne vidim tu nekih velikih promjena osim sto svaki noviji model sluzi kao hrana egu i tastini bez obzira na marku auta

Komentiraj...
Vidi sve komentare