To je to što me zanima!

Volkswagen Caddy je dobra alternativa za šminkerski SUV

Ovaj mali kombi idealna je alternativa SUV-ovim i karavanima za one kupce koji praktične vrijednosti stavljaju ispred "šminke"
Vidi originalni članak

Volkswagen Caddy je praktičan mali kombi za posao ali ima i svoju drugu stranu, u putničkoj verziji može biti itekako iskoristiv obiteljski automobil. Upravo takvu verziju smo testirali u kombinaciji sa provjerenim dizelskim TDI motorom.

Caddy je po definiciji mali kombi ili MPV automobil. Ta klasa automobila je do nedavno bila vrlo popularna u obiteljskom segmentu, a danas pod najezdom SUV-ova doživljava istu sudbinu kao monovolumeni - polagano odumiranje. Šteta, jer automobili poput Caddyja možda nisu najljepši, ali su svakako prostrani i praktični za obitelji kojima uvijek treba puno prostora. A također mogu biti vrhunska kombinacija za obitelj j posao, recimo kod nekih obrtnika. Upravo tome je namijenjen testirani Caddy koji zbog pregrade iza stražnjih sjedala spada u poslovnu N1 kategoriju te se za njega može odbiti PDV u iznosu od 100 posto, konkretno oko 8000 eura za testiranu verziju.

Caddy je bez sumnje najkvalitetnije napravljen auto u klasi. To je jasno vidljivo u unutrašnjosti koja kvalitetom materijala, ukrasima (a u ovoj varijanti i luksuzom) nimalo ne zaostaje za nekim drugim modelima Volkswagena. Kabina je prilično moderno dizajnirana i dobro opremljena. U testnom autu tako nalazimo vrhunske digitalne instrumente poznate iz drugih VW-a, veliki dodirni zaslon i druge napredne detalje. Još jedan futuristički detalj je minijaturna ručica automatskog mjenjača. Sve u svemu, vrlo ugodno okruženje.

No ono sto nas najviše oduševljava u unutrašnjosti su prostranost i praktičnost. Auto je u top pogledu pravi majstor, mnogo bolji od podjednako velikih SUV-ova. Mjesta na stražnjoj klupi ima u izobilju, sjedala su udobna i prostrana i u širinu, a vrlo koristan detalj su preklopni stolići na pozadini prednjih sjedala. Tu je i ogroman prtljažnik obujma 1213 litara.

Izuzetno praktično rješenje su bočna klizna vrata koja omogućuju lakši ulazak ili utovar, ali i lakše otvaranje na skučenim parkinzima. Svidjela nam se i dosta povišena vozačka pozicija zbog koje se osjećate kao da ste u SUV-u i imate bolji pregled prometne situacije ispred vas. Sve u svemu, Caddy možda nije previše lijep automobil, no u njegove  u praktične vrijednosti vrlo brzo ćete se zaljubiti.

Pogon je idealno odabran za ovaj auto. Uz Caddy najbolje pristaje dizelski motor, a TDI je tu i dalje, s razlogom, pojam. Veliki dvolitreni motor ima osjetno veći obujam nego kod tipičnog konkurenta, a to se osjeti i u praksi uglađenijim radom i uvjerljivijim reagiranjem na gas u većini situacija. Njegovih 122 KS taman je dovoljno za Caddy koji definitivno nije lagan auto. Performanse nisu spektakularne, no od ovog tipa automobila se više i ne očekuje. Mnogo važnija je potrošnja. Na testu naš Caddy trošio samo 5,7 litara u kombiniranoj vožnji, dok je potrošnja u gradu iznosila 6,5 l/100 km. Odlično za auto koji definitivno nije aerodinamičko čudo i koji teži oko tone i pol.

Što se tiče voznih osobina, one su sve samo ne kao kod klasičnog kombija. Caddy je nastao na osnovi Golfa i to se u vožnji itekako osjeti. Vrlo je udoban svim vrstama podloge, čak i na lošijim cestama i uvjerljiv u zavojima. Naravno da kod ovakvog tipa auta nije moguće izbjeći naginjanje karoserije, no ono je vrlo malo i auto jako dobro drži putanju u zavojima kada vozite agresivnije. I ponašanje pri velikim brzinama na autocesti je vrlo dobro. DSG automatski mjenjač radi odlično, a upravljač je vrlo izravan i "komunikativan".  Sve u svemu, Caddy se u vožnji ponaša mnogo više kao klasičan osobni automobil nego kao kombi. Negdje na razini dobrih SUV-ova. 

Što zamjeramo Caddyju? Ne mnogo. Infotainment sustav je kao kod mnogih drugih VW-ova malo nespretan za korištenje, a buka pri većim brzinama je malo izraženija, no to je uz ovaj oblik karoserije malo teže izbjeći. Sve ostalo je na visokoj razini. Automobil koji svakako zaslužuje veliku preporuku i idealna je alternativa SUV-ovim i karavanima za one kupce koji praktične vrijednosti stavljaju ispred "šminke". 

TVORNIČKI TEHNIČKI PODACI: 

masa: 1520 kg
dimenzije: 450 x 186 x 180 cm
obujam: 1968 cm3
snaga: 90 kW/122 KS  
0-100 km/h: 11,4 s
najveća brzina: 186 km/h
potrošnja: 5,2 l/100 km
cijena: 40.888 (testni model), 30.247 eura (osnovni model)

 
Važnija oprema Volkswagen Caddy Style Van 2.0 TDI DSG

Aluminijski naplatci 17", digitalni instrumenti, dodirni zaslon 9", dvozonski automatski klima uređaj, navigacija, grijana sjedala, parkirni senzori sprijeda i straga...

Idi na 24sata

Komentari 15

  • MounaMo 20.06.2023.

    Ako 400 eura mjesečno plaćate auto za samo desetak godina ga isplatite! :D :D :D kao da smo svi rođeni sa deset aparrmana u Arbanasima ili dodatnim prihodom od Soroša za djecu veterana woke partizanskog pokreta! Dnovinari žive u paralelnom svemiru.

  • max2017 18.06.2023.

    po cjenovnoj kategoriji apsolutno preskup !

  • mars7 17.06.2023.

    svida mi se ovaj auto

Komentiraj...
Vidi sve komentare