To je to što me zanima!

Veteran pun svježe energije: Peugeot 308 dobio novi motor

Uspješni 1.6 HDi odlazi u povijest, a stigao je 1.5 HDi. Tijekom testa u gradu smo trošili samo 6,2, a kombinirano 5,1 l/100 km. Najbolja strana ovog auta je udobnost u vožnji
Vidi originalni članak

Novi motor je jedan od najboljih dijelova Peugeota 308. Snažan, moderan i izuzetno štedljiv agregat malo je “brundaviji” od prethodnika, no gas prima ravnomjernije, što pridonosi uglađenijoj vožnji. I potrošnja oduševljava. Tijekom testa u gradu smo trošili samo 6,2, a kombinirano 5,1 l/100 km.

Izvana i iznutra 308 izgleda atraktivno i moderno. Na i-Cockpit dizajn s malim volanom već smo se navikli i rješenje je vrlo dobro i pregledno. Unutrašnjost je vrlo prostrana, a prtljažnik s 420 litara iznad prosjeka klase. Najbolja strana ovog auta je udobnost u vožnji. Stvoren je za duge relacije na kojima se osjećate kao da sjedite u automobilu koji je veći za klasu. Najbolje se ponaša na autocesti, no niti zavojite ceste i brža vožnja ne izbacuju ga iz takta. Ovaj auto je dobar odabir, jedan od boljih kompakta koje možete kupiti, s vrhunskim dizelskim motorom. 

Novi motor
1.5 HDi motor je malo grublji od dosadašnjeg 1.6, no radi ravnomjernije i još štedljivije



Atraktivan
Iako je na tržištu već pet godina, 308 izgleda svježe i spada među atraktivnije kompaktne automobile



Komplicirano
Većina komandi klima-uređaja je na dodirnom zaslonu, što nije praktično rješenje i najviše nam smeta na 308


 

Tvornički podaci - Peugeot 308 Allure  1.5 BlueHDi S&S 130 BVM6
masa: 1255 kg
dimenzije: 425x180x146 cm
obujam: 1499 ccm
snaga: 96 kW/130 KS  
0-100 km/h: 9,8 s
najveća brzina: 204 km/h
potrošnja: 3,5 l/100 km
cijena: 179.001 kn (testni model)   127.895 kn (osnovni model)

 

Idi na 24sata

Komentari 100

  • This party blows I'mna split 13.06.2018.

    Za te pare sam ja kupio A6 3.0 tdi biturbo quattro 3 godine star, auto kao nov. Svemirski brod za ovakav fransoziš isprdak.

  • 13.06.2018.

    Ova priča o potrošnji je smješna,nek ga digne preko 3000 okretaja pa nek budu iskreni,1.9tdi 96kw je idealan bio motor (audi)također sadašnji 2.0tdi 110 kw 150 ks je idealan,mislim na kubikažu i konjsku snagu,sve ispod toga omjera je smješno hvaliti i voziti 500 000 km

  • SDKFZ 13.06.2018.

    Namjerno to rade, samo da smanje dugotrajnost motora. Smanjuju kubikažu a nabijaju kw, baš me zanima dal će iti jedan od tih "novih" motora moći preći km kao oni stariji poput 1.9 tdi od 90 ks

Komentiraj...
Vidi sve komentare