To je to što me zanima!

Veliki su opet u modi: Vozili smo novi Subaru Outback

Čime se novi Outback suprotstavlja konkurenciji provjerili smo prvim testnim vožnjama po asfaltu i offroad terenu. U prodaju kreće po cijeni od 325.000 kuna
Vidi originalni članak

Automobil koji je jedan od najzaslužnijih za otvaranje trenda crossover karavana, isprobali smo na europskoj premijeri u vožnji između Kranja i Trsta u kojoj smo se mogli uvjeriti u i dalje odlične terenske mogućnosti simetričnog pogona na sve kotače, ali i isprobati poboljšani dvolitreni dizelski bokser motor uparen sa 6-brzinskim Lineatronic mjenjačem.

Ivan Hruškovec/24sata

Jedan od bitnih elemenata sigurnosti Outbacka, je EyeSight, koji je od ove godine prvi put dostupan i europskim kupcima. Njegove glavne značajke su kontrola kočenja kojom automobil može automatski izbjeći sudar na brzinama do 50 km/h te adaptivni tempomat. 

Inače, Subaru na naprednim sustavima sigurnosti radi još od kraja 1980-ih. Ovaj novi sastoji se od stereo kamera u boji koje prate pješake, bicikliste i druge prepreke. Subaru jamči da radi do 50 km/h, no kažu da će se sustav aktivirati i na puno većim brzinama. Adaptivni tempomat poboljšan je kako bi pratio vozila ispred sebe i držao razmak, ali i uz pomoć kamera prepoznao ako netko koči. 

Outback je blago narastao u širinu i dužinu, a u unutrašnjosti također ima više prostora za vozača i putnike, dok prtljažnik prima 512 litara. U nizu promjena za smanjenje otpora zraka je i pomicanje A nosača prema naprijed čime je smanjen kut vjetrobranskog stakla. 

Snažni dvolitreni dizelski motor ima bokser konfiguraciju po čemu je jedinstven na svijetu. Razvija 150 KS i 350 Nm okretnog momenta, a u vožnji odaje vrlo moćan dojam.

Maksimalna brzina Outbacka iznosi 200 km/h, dok se potrošnja tijekom testnih vožnji držala ispod osam litara. Multimedija ima 7-inčni zaslon osjetljiv na dodir koji funkcijama podsjeća na zaslone mobitela, a i samo upravljanje je kao na mobitelima. Brzinomjeru i brojaču okretaja može se mijenjati boja po želji. 

Novi Subaru Outback nudit će se sa tri razine opreme, devet boja i dva različita interijera. U Hrvatskoj će u prodaju krenuti od ožujka, a početna cijena ostaje nepromijenjena u odnosu na prethodnika i iznosi 325.000 kuna. Ona se odnosi na dvolitreni dizelski model. Nudit će se s tri razine opreme. 

Subaru

Očekuju rast prodaje u 2015.

Subaru je tijekom prezentacije novog Outbacka rekao kako su lani prodali 813.000 vozila, dok ove godine očekuju kako će prodaja rasti na 914.000. U Europi očekuju da će prodati 8500 Outbacka, a u Hrvatskoj planiraju biti na otprilike 50 prodanih vozila. 

Idi na 24sata

Komentari 29

  • zgkid 28.01.2015.

    iznutra mi se jako sviđa iako me konzola neodoljivo podsjeća na VW grupaciju

  • tutek 28.01.2015.

    Dizajnerski potpuno nezanimljiv, da je napravljen prije 10-tak godina bio bi pristojan i ništa više od toga. A kome treba takav luksuz u blatu?

  • Rafo 27.01.2015.

    Važno je da su mu nagnuli prednje staklo (što je danas moderno na svim autima) da bi mu povećali aerodinamiku i smanjili potrošnju!? A koliko to vremena ukupno u cijelom vijeku će voziti 200km/h da bi to imalo uticaja na potrošnju? Pa do nekih 120-130 km/h (koliko je uglavnom dozvoljena maksimalna brzina) skoro je zanemariv uticaj nagnutosti prednjeg stakla i aerodinamike općenito. A što je staklo više nagnuto to je skuplje, auto se više zagrijava na suncu, teže je napraviti brisače koji će pravilno obrisati veliku površinu, teško je temeljito očistiti staklo iznutra (pogotovo za niske ljude ili ljude s bolesnom kralježnicom) i t.d. Mislio sam da će bar Subaru odoljeti tom pomodarstvu i zadržati prepoznatljiv izgled.

Komentiraj...
Vidi sve komentare