Facebook je u četvrtak i službeno najavio novi veliki projekt kojim žele biti vaše jedino mjesto za gledanje videa. Originalnim sadržajima kroz Facebook Watch planiraju preoteti gledatelje YouTubeu i klasičnim televizijskim mrežama.
Watch će biti novi tab unutar Facebooka koji će se uskoro pojaviti korisnicima, a oni će ovdjeti imati niz različitih emisija. Neke od njih financirat će i Facebook, ali ovdje će biti i sadržaji Buzzfeeda, Tastemadea, ATTN-a ili Conde Nasta.
Ovo će biti i personalizirano iskustvo gledanja i otkrivanja novih emisija, tako da će vam se prikazivati preporuke onoga što gledaju vaši prijatelji. U Facebooku kažu da će gledatelji vidjeti komentare uz svaku emisiju i na taj način se povezivati s prijateljima kroz određene emisije.
- Gledanje emisija ne mora biti pasivno. To može biti prilika da se dijeli neko iskustvo i da se povežu ljudi kojima je stalo do istih stvari - napisao je Mark Zuckerberg. Nada se kako će Watch postati dom za cijeli niz različitih emisija, od reality programa, komedije do sportskih prijenosa.
U Facebooku očekuju da će ovakav kvalitetan sadržaj privući i zadržati ljude, osobito mlađu publiku. S druge strane ovo bi trebao biti i novi veliki bazen pun oglašivačkih dolara koji je tradicionalno bio rezerviran za klasičnu televiziju. Naravno, i digitlano tržište na koje ulaze već je prilično zgusnuto, a uz YouTube tu ih čeka Netflix s nizom streaming servisa koji ga prate te Disney koji je najavio da će pokrenuti vlastiti servis.
Iz Facebooka navode da će nuditi sadržaj koji se emitira uživo ili epizodno i prati neku temu ili priču. Korisnici će moći kreirati i listu emisija koje gledaju. No, sve ovo u startu kreće za mali broj korisnika u SAD-u.