Volkswagenovi automobili iz generacije u generaciju nisu prolazili drastične promjene, a tako je bilo i sa službenim logom njemačkog diva koji se kroz povijest mijenjao, ali tek blago. Po prvi put od 2012. godine kompanija će promijeniti službeni znak kojim dominiraju slova V i W. Na ovaj način kompanija se priprema za doba električnih automobila, a novi znak otkrit će sljedeće godine.
Šef marketinga njemačkog diva rekao je kako će novi logo biti u duhu modernih vremena te da će ga dizajnirati kako bi funkcionirao na prednjoj maski automobila, ali i na ekranima pametnih telefona.
Jochen Sengpiehl je za Bloomberg rekao kako Volkswagenov brend nije u dobroj poziciji u odnosu na prethodne godine jer su izgubili dio privlačnosti pokušavajući biti 'previše njemački'. Dodaje kako dizelski skandal nije jedini razlog.
Kompanija će se tako još više proširiti u digitalnim kanalima i na društvenim mrežama, kako bi pronašli nove načine da uvjere kupce u koristi električnih vozila. Osim modernijeg i bližeg pristupa, tako će pokušati i opravdati višu cijenu vozila.