Mala Insignia, to je prvi dojam kada se susretnete s Astrom Sedan. Limuzina s četvora vrata relativno je velika i s 466 cm dužine na prvu izgleda kao automobil srednje klase. Zbog toga će se mnogi zabuniti i na prvu je pobrkati s Insignijom.
Astra Sedan je od nedavno dobila pojačanje. Riječ je o novom 1.6-litrenom dizelskom motoru koji konačno nasljeđuje vremešni i prilično glasan 1,7-litarski motor. Novi motor je nešto sasvim suprotno. Iznimno je miran i tih u radu te po tim karakteristikama spada među najbolje u klasi. Posebno oduševljava potrošnja. Veliki i prilično težak automobil može se po gradu bez imalo razmišljanja o štednji voziti s manje od 7l/100 km, dok je prosjek testa u mješovitoj vožnji iznosio 5,4 l/100 km. Novi dizelski motor dao je Astri dimenziju više i kada su u pitanju performanse. Njegovih 136 KS idealna je mjera za Astru Sedan, ubrzanja su vrlo dobra a maksimalna brzina nadilazi 200 km/h.
Automobil u unutrašnjosti, pogotovo na stražnjoj klupi nudi obilje prostora dok je prtljažnik s 460 litara nešto manji od očekivanog. Tu je naravno i njegova smanjena praktičnost prilikom utovara u odnosu na izvedbu s petora vrata ili karavan, no to su kompromisi kojih su svjesni svi koji preferiraju limuzinski oblik. U unutrašnjosti dominiraju materijali vrhunske kvalitete, a ergonomija malo pati zbog previše tipki na središnjoj konzoli. Dojam u vožnji je vrhunski, pogotovo na duljim putovanjima pri višim brzinama gdje se Astra ponaša na razini automobila više klase. Isto takva je i udobnost ovjesa. S obzirom na bogatu opremu, u kojoj ništa ne nedostaje i snažan dizelski motor cijena od oko 150.000 kuna je vrlo povoljna.
TVORNIČKI PODACI:
masa: 1450 kg
dimenzije: 466x181x151cm
obujam: 1598 ccm
snaga: 100 kW/136 KS
ubrzanje (0-100km/h): 10,1 s
najveća brzina: 205 km/h
potrošnja: 3,9 l /100 km
cijena: 150.949 kn (testni model) 149.528 kn (bez doplata)
Astra 1.6 CDTI DRIVE u seriji ima električno preklopive retrovizore, automatski dvozonski klima uređaj, električni paket, putno računalo alu naplatke 17”.