To je to što me zanima!

Veliki poput srednje klase, a stoji kao povoljniji kompakt

Opelova obiteljska limuzina nedavno je dobila pojačanje, a radi se o novom 1,6 dizelskom motoru koji je zamijenio stari i glasan 1,7 motor i potpuna je suprotnost
Vidi originalni članak

Mala Insignia, to je prvi dojam kada se susretnete s Astrom Sedan. Limuzina s četvora vrata relativno je velika i s 466 cm dužine na prvu izgleda kao automobil srednje klase. Zbog toga će se mnogi zabuniti i na prvu je pobrkati s Insignijom. 

Astra Sedan je od nedavno dobila pojačanje. Riječ je o novom 1.6-litrenom dizelskom motoru koji konačno nasljeđuje vremešni i prilično glasan 1,7-litarski motor. Novi motor je nešto sasvim suprotno. Iznimno je miran i tih u radu te po tim karakteristikama spada među najbolje u klasi. Posebno oduševljava potrošnja. Veliki i prilično težak automobil može se po gradu bez imalo razmišljanja o štednji voziti s manje od 7l/100 km, dok je prosjek testa u mješovitoj vožnji iznosio 5,4 l/100 km. Novi dizelski motor dao je Astri dimenziju više i kada su u pitanju performanse. Njegovih 136 KS idealna je mjera za Astru Sedan, ubrzanja su vrlo dobra a maksimalna brzina nadilazi 200 km/h. 

Igor Kralj/Pixsell

Automobil u unutrašnjosti, pogotovo na stražnjoj klupi nudi obilje prostora dok je prtljažnik s 460 litara nešto manji od očekivanog. Tu je naravno i njegova smanjena praktičnost prilikom utovara u odnosu na izvedbu s petora vrata ili karavan, no to su kompromisi kojih su svjesni svi koji preferiraju limuzinski oblik. U unutrašnjosti dominiraju materijali vrhunske kvalitete, a ergonomija malo pati zbog previše tipki na središnjoj konzoli. Dojam u vožnji je vrhunski, pogotovo na duljim putovanjima pri višim brzinama  gdje se Astra ponaša na razini automobila više klase. Isto takva je i udobnost ovjesa. S obzirom na bogatu opremu, u kojoj ništa ne nedostaje i snažan dizelski motor cijena od oko 150.000 kuna je vrlo povoljna. 

Igor Kralj/Pixsell


TVORNIČKI PODACI:
masa: 1450 kg
dimenzije: 466x181x151cm
obujam:  1598 ccm
snaga:  100 kW/136 KS  
ubrzanje (0-100km/h):  10,1 s
najveća brzina: 205 km/h
potrošnja:  3,9 l /100 km

cijena: 150.949 kn (testni model)   149.528 kn (bez doplata)

Astra 1.6 CDTI DRIVE u seriji ima električno preklopive retrovizore, automatski dvozonski klima uređaj, električni paket, putno računalo alu naplatke 17”.

Idi na 24sata

Komentari 54

  • kmarus 12.02.2015.

    potrošnja 3,9 L ....ha,ha,ha,ha,ha,ha,..........??????!!!!!!!!!???

  • Samo mali 12.02.2015.

    ja ne vozim opela......ali vi idioti koj serete po opelu vw itd.......kaj vi vozite?????? yugo skala..... 55.....a da vi se ne vozite vi koristite javni prijevoz.......

  • mangart 12.02.2015.

    a šta to, konkretno, fali opelu? ceste su ih pune, uredno se voze. ili su svi ti ljudi blesavi? astre su oduvijek bile cjenovno pristupačne i pružale su vozačima sve što im je potrebno. kao i vw. odveze te od točke a do točke b, a prozor možeš otvorit i ručno, bez elektronike.

Komentiraj...
Vidi sve komentare