To je to što me zanima!

Velik rast za kineski BYD: Sve su bliži Tesli po prodaji automobila

BYD je u prosincu prodao 207.734 električna automobila na baterije, za devet posto više nego u istom razdoblju prethodne godine, pokazalo je izvješće objavljeno u srijedu
Vidi originalni članak

Kineski proizvođač električnih automobila BYD izvijestio je o skoku prodaje na kraju 2024. godine, signalizirajući približavanje američkom Tesli u utrci za poziciju najpopularnije svjetske marke.

BYD je u prosincu prodao 207.734 električna automobila na baterije, za devet posto više nego u istom razdoblju prethodne godine, pokazalo je izvješće objavljeno u srijedu.

U cijeloj 2024. prodali su ih ukupno 1,76 milijuna, za 12 posto više nego u godini ranije, citira BBC podatke iz izvješća.

Kineska kompanija prodala je lani ukupno 4,25 milijuna automobila s pogonom na nove izvore energije, za 41 posto više nego u 2023.. Prodaja hibridnih modela poskočila je za čak 73 posto.

BYD prodaje 90 posto vozila u matičnoj Kini, nudeći kupcima popuste kako bi nadmašio konkurenciju. Peking istodobno potiče građane da zamijene stara vozila onima na električni pogon, nudeći im subvencije.

Automobilski div lani je na matičnom tržištu povećao prednost pred stranom konkurencijom, poput Volkswagena i Toyote, a na svjetskoj razini primaknuo se američkom Tesli koji trenutno zauzima čelno mjesto na svjetskoj ljestvici po prodaji.

U trećem tromjesečju američka kompanija zadržala je vodeću poziciju u prodaji, sa 462.890 isporučenih električnih automobila. BYD ih je u razdoblju od srpnja do rujna prodao 443.426, pokazuju podaci.

Kineski div je pak u ljetnom tromjesečju prvi puta pretekao Teslu prihodom, od 28,2 milijarde dolara, većim za 24 posto nego u istom razdoblju prethodne godine. Tesla je razdoblje od srpnja do rujna zaključio s prihodom od 25,2 milijarde dolara, većim za osam posto nego u istom razdoblju 2023.

Idi na 24sata

Komentari 5

  • Vlad 02.01.2025.

    Realno gledajući. električni automobili su puno jeftiniji kad se uzmu troškovi proizvodnje. Jedini problem su nepouzdane skupe litijske baterije koje već sada Kinezi zamjenjuju natrijskim koje su daleko jeftinije ali za sada nemaju toliki kapacitet.

  • mukuti01 02.01.2025.

    Moramo podržati domaće pa makar i skuplje u konačnici isplativije..

  • d4 02.01.2025.

    Jopazg nemaš ti pojma kako jak igrač je BYD u autoindustriji. Čekaj samo kad bude gotova tvornica njihovih automobila u Mađarskoj, obih 35000 otkaza u VAG grupaciji samo je početak rasula jer više neće moći biti konkurentni. Ali normalno balkanski mozak mora voziti švabu, dnoja.

Komentiraj...
Vidi sve komentare