To je to što me zanima!

Već smo je isprobali: Škoda Scala je novi konkurent Golfu

U novoj Scali mnogi već sad vide jednog od najozbiljnijih konkurenata Volkswagen Golfu, auto koji bi trebao postati jedna od najprodavanijih Škoda u ponudi i jedan od najprodavanijih automobila u Hrvatskoj uopće
Vidi originalni članak

Tijekom svibnja prvi kupci u Hrvatskoj će dobiti svoje primjerke nove Škode Scale, no mi već dobili priliku voziti automobil i saznati sve o njemu i to na domaćem terenu. Naime, u Splitu traje prezentacija novog Škodinog aduta na kojoj će sudjelovati 600 novinara iz čitavog svijeta.

Vaš internet preglednik ne podržava HTML5 video

U novoj Scali mnogi već sad vide jednog od najozbiljnijih konkurenata Volkswagen Golfu, auto koji bi trebao postati jedna od najprodavanijih Škoda u ponudi i jedan od najprodavanijih automobila u Hrvatskoj uopće.

Scala je tipični kompaktni auto, nešto što Škoda u svojoj ponudi do sada nije imala. Auto je dugačak 436 centimetara, dužinom spada u prosjek klase, no prostorom koji nudi u unutrašnjosti uvelike nadmašuje baš sve konkurente. Na stražnjoj klupi mjesta za noge i za glavu ima u izobilju, prostranost je na razini Octavije. I prtljažnik je ogroman za standarde kompaktne klase. U njega stane čak 467 litara što je izuzetan rezultat na razini nekih automobila srednje klase.

I u svakom drugom pogledu Scala oduševljava. Tehnološku osnovu dijeli s budućim Golfom, Seatom Leonom te Octavijom, sve redom automobilima koji će na tržište tek iduće godine. Tehnološki ovo je jedna od najnaprednijih Škoda. U unutrašnjosti može imati digitalne instrumente, a zaslon infotainmenta u top izvedbi ima promjer od velikih 9 inča. Tu je i čitav niz sustava za pomoć u vožnji, od adaptivnog tempomata do sustava za držanje vozne trake. Također, ovo je prva Škoda koja je čitavo vrijeme spojena na internet.

Što se tiče pogonskih agregata prevladavaju benzinski motori. Osnovni ima 95 KS, a tu si i benzinci snage 115 i 150 KS. U ponudi je samo jedan dizel, a on razvija 115 KS. Osim ručnog, za sve motore osim osnovnog benzinskog može se dobiti i automatski mjenjač s dvostrukom spojkom i sedam brzina. Nudi se i sportsko podvozje koje je 15 mm niže, a i sustav pomoću kojeg je moguće mijenjati načine vožnje, od komfornog do sportskog.

Već i osnovni model vrlo je bogato opremljen. U serijsko opremi su tako LED prednja i stražnja svjetla, dodirni zaslon dijagonale 6,5 inča, kožom presvučeni upravljač, klima uređaj, sustav održavanja u voznoj traci i SOS poziv. S obzirom na tako bogatu opremu cijena od 117.056 kuna doima se izuzetno povoljnom. Bogatije opremljen model sa 115 KS i dodatnim alunaplatcima, parkirnim senzorima, tempomatom i još mnogo opreme stoji 133.971 kunu. Dizelski model s istom opremom stoji 151.157 kuna.

Idi na 24sata

Komentari 130

  • max2017 29.04.2019.

    Fasciniran sam količinom općeg neznanja "komentatora" o povijesti i statusu Škode nekad i danas.....a očito je da neznaju da je proizvodila vozila cijenjena na tržištu od 1920 naovamo ,dok danas etablirani nisu ni lonce još kovali, a niti jedan japanac i koreanac nisu postojali kao ni većina evropskih proizvođača......no to je zapravo slika opće kulture "znalaca" o vozilima........Dizajn i preferencije su u oku promatrača ponaosob ali ne treba kuditi "konja kojeg nisi jašio" (bar kod pametnih i promišljenih)........itd,itd,itd

  • 13.04.2019.

    ništa posebno kao rapid space

  • BigJohn 06.04.2019.

    vise mi se cini da je konkurent A3-u.

Komentiraj...
Vidi sve komentare