To je to što me zanima!

Uz jak motor i ozbiljan izgled Mokka je na granici dviju klasa

Mokka je savršeno opremljena, no to je posljedica opreme koja cijenu testnog modela podiže za 30.000 kuna. S druge strane 4x4 pogon je uz ovaj motor serijski
Vidi originalni članak

Mokka je crossover koji pleše po rubu klase kompaktnih crossovera, poput Qashqaija i sve popularnijih malih crossovera poput Jukea. Manji je od većine kompaktnih crossovera, a s druge strane veći od Jukea i svih najavljenih budućih konkurenata. Dimenzije doprinose tome da djeluje ozbiljno, poput pravog malog terenca, a niti ono što se nalazi pod limom nije za šalu. 

Testirana Mokka je opremljena snažnim benzinskim motorom i stalnim pogonom na sve kotače, što je čini sasvim upotrebljivom prilikom terenskih izleta ili na snijegu.  I na asfaltu Mokka ostavlja dobar dojam. Automobil je vrlo upravljiv, komunikativan i dobro leži u zavojima uz minimalno naginjanje karoserije.  Pri dužim putovanjima autocestom smeta povišena razina buke u unutrašnjosti, dok je u svim drugim uvjetima turbobenzinac uglađen, miran i ugodan.

Potrošnja goriva s obzirom na povišenu karoseriju, 4x4 pogon, snažan motor i ne baš malu masu uopće nije prevelika. U gradu smo trošili 9,1 l/100 km, a u mješovitoj vožnji 7,5. Udobnost ovjesa je na solidnoj razini, smetaju kratke neravnine, no i s njima se Mokka uspijeva nositi. 

Opremljenost testiranog modela oduševljava, no to je prije svega zbog bogate dodatne opreme poput grijanih sjedala, navigacije, parkirnih senzora sprijeda i straga, adaptivnih i ksenon svjetala s automatskim dugim svjetlima, utičnice 230V i grijanog upravljača. Sve ovo uz posebnu boju, sportska sjedala i još par sitnica ukupno stoji više od 32.000 kuna i diže automobil na mnogo višu razinu. S druge strane skače  i ukupna cijena, na nemalih 203.895 kuna. Mnogo novca, no za njega dobivate multifunkcionalan i odlično opremljen auto. 

Sasvim solidan 'terenac'

Pored pogona na sve kotače Mokka  ima sasvim solidnu udaljenost od podloge, sustav za automatsko spuštanje po nizbrdici  te sustav hill holder. Sasvim dovoljno za blage terenske izlete i loše podloge.

Unutra je dovoljno prostran

Kada Mokku usporedimo s Jukeom, unutrašnjost je vrlo prostrana. S druge strane, u odnosu na Qashqai stražnja klupa djeluje skučeno. Prtljažnik od 364 litre je solidan, ništa više od toga.

Opel Mokka 1.4 Turbo 4x4 Enjoy

TVORNIČKI PODACI
masa: 1467 kg
dimenzije: 428x180x166cm
obujam:  1364 ccm
snaga:  103 kW/140 KS  
ubrzanje (0-100km/h):  9,8 s
najveća brzina: 195 km/h
potrošnja:  6,3 l /100 km

CIJENA: 203.895 kn (testni model)   171.380 kn (bez doplata)

PLUS: vrlo bogata oprema, elastičan i miran motor, solidne terenske sposobnosti, upravljivost, dobro ponašanje u zavoju, solidna udobnost
MINUS: buka pri većim brzinama, skučena stražnja klupa, potrošnja u gradu, visoka cijena

Idi na 24sata

Komentari 44

  • sswaffen 12.04.2013.

    hahaha 140 konja jak motor da nemojte srat bezveze jak motor je od 300 konja pa nadalje a ne ovaj sugavluk

  • vojs_of_rizn 11.04.2013.

    Puno je to para za u osnovi povišenu Corsu. Za par iljadarki više, točnije 213.490 kn kupi se Mazda CX5 2.2 D koja je veća, kvalitetnija, ima jači motor koji manje troši (diesel) i meni puno bolje zgleda. Mada ni Mokka ne zgleda loše, ali ja bi uvijek radije kupil CX5.

  • user_190565 11.04.2013.

    Auto je odlican i sto se mene tice kraj rasprave. Prostran je, dosta živahan, okretan, a i sposoban za vožnju po cesti i nešto izvan nje tipa ribičiju i slične hobie za što je uostalom i namjenjen. Unutrašnjost je kvalitetna, ugodno dizajnirana i ima hrpu prakticnih pretinaca. Tko nije vozio, nema sta komentirati. Jednostavno je dobar auto.

Komentiraj...
Vidi sve komentare