Cjelogodišnje gume mogu se na prvu činiti kao dobro rješenje. Prikladne su i za zimu i za ljeto, smatraju se odgovarajućom obaveznom zimskom opremom, a štede vrijeme i novac jer eliminiraju potrebu redovite montaže i demontaže zimskih, odnosno ljetnih guma. Ipak, naš izračun pokazuje da se cjelogodišnje gume samo u rijetkim slučajevima zaista isplate. Izračun smo temeljili na četiri godine korištenja, odnosno od 60.000 do 80.000 prijeđenih kilometara tijekom tog razdoblja. U tom razdoblju vlasnik će na automobilu potrošiti jedan set zimskih i jedan set ljetnih guma ili dva seta cjelogodišnjih guma.
Iako će onaj koji se odluči na kombinaciju ljetne-zimske gume morati čak osam puta plaćati vulkanizera, cjelogodišnje gume osjetno su skuplje, pa kod Dunlopa i Goodyeara nema neke opipljive razlike u cijeni, a kod Save je razlika 700 kuna u korist cjelogodišnjih guma. Ipak, odaberu li akciju na portalu za grupnu kupnju, oni koji redovito mijenjaju ljetne i zimske gume uštedjet će još 800 kuna, što kombiniranje ljetnih i zimskih guma čini povoljnijim.
Ipak, najvažniji razlog protiv cjelogodišnjih guma je njihova sigurnost. Naime, na svim relevantnim testovima ovakve gume su se pokazale osjetno lošijima od ljetnih tijekom ljeta i zimskih tijekom zime. Primjerice, od 28 testiranih zimskih guma u nedavnom testu ADAC-a pale su samo četiri, a od četiri cjelogodišnje čak dvije.