Na natječaju InspirAkcija inovativni i društveno korisni projekti imat će priliku zaživjeti na internetu, a pobjedniku natječaja jedna od vodećih domaćih agencija za izradu web rješenja, Web.Burza, besplatno će izraditi internetsku stranicu, a partner projekta, 24sata osigurat će njezinu javnu promociju.
Prijave za natječaj InspirAkcija možete slati do 18. travnja, a sve o InspirAkciji možete pročitati na www.24sata.hr/inspirakcija.
Vanja Bertalan
Direktor agencije web.burza iz Zagreba jedan je od internet pionira u Hrvatskoj. Webom se bavi od sredine devedesetih. Vodio je planiranje i razvoj mnogih ozbiljnih web projekata poput Coolinarike, Gamersbooka, RTL-a, Čuvarkuće, eZadra i mnogih drugih. Teme koje ga posebno zanimaju su - informacijska arhitektura, korisničko iskustvo, socijalni efekti online zajednica i tehnološki aspekti implementacije kompleksnih rješenja.
Twitter @njava
Angela Buljan Šiber
Nakon što je diplomirala psihologiju na Filozofskom fakultetu u Zagrebu, na istom sveučilištu magistrirala je marketing na Ekonomskom fakultetu. Akademsko obrazovanje nastavlja u području donošenja odluka pohađajući predoktorski semestar na poslovnoj školi Stern na New York University te sudjelujući u istraživačkim projektima. Nakon što je radila kao vanjski suradnik agencija za istraživanje tržišta, od 1999. je u odjelu strateškog planiranja McCanna. Od 2008. osniva tvrtku iZone i sudjeluje u osnivanju McCann Digiparka, specijalizirane agencije za digitalno oglašavanje. Aktivna je u akademskoj zajednici kao nositelj nekih stručnih kolegija i gost predavač na raznim fakultetima.
Ivan Brezek Brkan
Jedan od vodećih domaćih blogera, osnivač je i urednik najjačeg regionalnog bloga posvećenog internetskom poslovanju, marketingu i kulturi - Netokracija. Regionalni je suradnik najvećeg svjetskog startup bloga Techcruncha, savjetuje internetske startupe kao mentor britanskog investicijskog akceleratora Seedcampa i sa svojim timom razvija web projekte za tvrtke poput Hrvatske poštanske banke, Microsofta i .Me domene.
Twitter @ivanbrezekbrkan
Vuk Ćosić
Internetski veteran i međunarodno priznati klasik internetske umjetnosti. Suosnivač je Susnivač Ljubljanskog laboratorija za digitalne medije (Ljudmila) i konzultantskog poduzeća Case Sensitive. U Ljubljani živi od 1991. godine. Kao kreativni direktor agencije Literal i direktor odjela za User Experience u RenderSpace-Pristop Interactive vodio je timove na nizu projekata. Čest je predavač Fakulteta društvenih znanosti u Ljubljani i piše stručne članke (Delo, Finance, Dnevnik...). Uz knjigu o pisanju za web, vodio je i brojne stručne susrete. Jedan je od pionira internetske umjetnosti te čest izlagač i predavač.
Twitter @supperman
Matejka Paladin
Karijeru u odjelu marketinga dnevnih novina 24sata započela je nakon diplome na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu 2005. godine. Danas radi na poziciji voditeljice marketinga digitalnih izdanja 24sata koja uključuju web portale 24sata.hr, zdravakrava.hr, budi.in i pametnakuna.hr te nekoliko mobilnih aplikacija. Njezino profesionalno iskustvo obuhvaća područja tradicionalnog oglašavanja, prodaje, PR-a i digitalnog marketinga, a poseban interes pokazuje prema sveprisutnom trendu digitalne socijalizacije.
Twitter @matejkapal
Marko Dugonjić
Ekspert na područjima web standarda i user experience dizajna, Marko Dugonjić je sudjelovao na brojim projektima, od mikro stranica preko visoko posjećenih portala do specijaliziranih web aplikacija (QBN, Krop, Coolinarika, Tulumarka...). Razvio je nekoliko svjetski poznatih tehnika i metoda za oblikovanje web sučelja. Na osobnim web stranicama, maratz.com, objavljuje članke vezane za razvoj weba u obliku vodiča, praktičnih savjeta i gotovih primjera. Brze vijesti o temama kojima se bavi možete naći na njegovom Twitter profilu, @markodugonjic.
Krešimir Macan
Ugledni hrvatski PR stručnjak specijaliziran je za krizno komuniciranje, strateško komuniciranje u politici i nove društvene medije, koji danas uspješno vodi vlastitu savjetničku tvrtku – Manjgura, osnovanu još 1997. kao jedna od prvih hrvatskih agencija specijaliziranih za odnose s javnošću. Krajem 1998. postaje direktor korporativnih komunikacija HRT-a i glasnogovornik. Od 2003. je savjetnik premijera RH za komunikacije, a od 2004. do 2008. izvršni direktor Madison Consultinga, agencije za odnose s javnošću. Ugledan je međunarodni izborni savjetnik i predavač specijaliziran za krizno komuniciranje, strateško komuniciranje u politici i nove društvene medije.
Twitter @kmacan