Neki od modnih blogera i blogerica dospjeli su ove godine među zanimanja kojima je moguće zaraditi milijun dolara godišnje, izjednačivši se tako s neurokirurzima ili brokerima s Wall Streeta.
Luksuzni modni brendovi utjecajnim blogerima spremni su platiti i do 40.000 dolara kako bi se pojavili na njihovoj reviji ili otvaranju trgovine, a tome se pribrajaju deseci tisuća dolara, koliko bloger može dobiti za minikolekciju na koju će staviti potpis te i do 80.000 dolara mjesečno koliko mogu zaraditi od prodaje oglasnog prostora na svom blogu.
Sami blogeri postaju brendovi, pretvarajući svoje hobije - koje su mnogi prije nekoliko godina posprdno komentirali kao obično objavljivanje slika sebe u skupoj odjeći - u brendove koji na tržištu vrijede milijune dolara, procjenjuje Womens Wear Daily.
Najpopularnije blogere - kao i najgledanije ‘youtubere’, magazine i portale - okuplja oglasna mreža RewardStyle, u koju se ulazi samo na pozivnicu. Prema njihovim podacima namoćniji modni blogeri su Chiara Ferragni i njezin blog The Blonde Salad, Mary Sang koja piše na Happily Grey, Chrissy Ott s blogom The Perfect Palette te Erin Gates i njezin blog Elements of Style.
Tina Carig i Kelly Cook pokrenule su 2005. godine blog Bag Snob da bi 2014. on već bio vrlo unosan biznis, a Tina i Kelly potpisuju svoju liniju torbica. Bryan Grey Yambao, 32-godišnjak koji stoji iza bloga Bryan Boy kazao je za FastCompany kako od bloga živi ‘dovoljno dobro da odjeću više ne kupuje u slobodnoj prodaji’, no to je preskromna izjava - Bryan je nedavno odbio posao modnog urednika u jednom od vodećih modnih časopisa, a odbio je i ponudu jedne modne kuće od 75.000 dolara za dizajniranje tri torbice.
No, za cifre od kojih se vrti u glavi nije bilo dovoljno samo pisati o cipelama - popularnosti top modnih blogera najviše je doprinijela njihova aktivnost na društvenim mrežama, osobito na Instagramu, gdje nekih od njih imaju i milijun pratitelja. Uspjeh im nije stigao preko noći - neki od njih blogaju cijelo desetljeće - no svakako se može reći da su uspješno hobi pretvorili u posao.