Uber pokreće novu sigurnosnu kampanju u kojoj će tijekom lipnja od svake vožnje iznad 30 kuna donirati kunu Udruzi Sigurnost u prometu kojoj je glavna svrha edukacijom sudionika u prometu smanjiti broj nesreća i osoba stradalih u prometu.
Udruga će donaciju usmjeriti u program održavanja radionica u Hrvatskoj čiji cilj je edukacija svih sudionika u prometu o važnosti odgovornog ponašanja u prometu. Osim toga, organizirat će i niz stručnih skupova, javnih tribina i rasprava, panel diskusija i znanstvenih rasprava o pitanjima stanja sigurnosti cestovnog prometa te provesti edukativno-preventivnu akciju "Europska noć bez nesreća 2019." Iz Udruge kažu da su im u fokusu mladi, neiskusni vozači, koji su najrizičnija kategorija sudionika u prometu.
- Svakodnevno bilježimo više od 15 milijuna vožnji putem Uberove aplikacije, i sigurnost korisnika i vozača nam je prva na listi prioriteta. Sigurnosni centar unutar naše aplikacije osigurava visoku razinu sigurnosti - anonimizaciju broj pozivatelja, gumb za hitnu pomoć, GPS podatke o vožnji i upozorenje o prekoračenju brzine - istaknuo je Davor Tremac, generalni direktor Ubera za jugoistočnu Europu.
Najčešći uzrok nesreća bila je brzina neprilagođena uvjetima na cesti te vožnja pod utjecajem alkohola.