Jezero Como u Lombardiji, kraj Milana, bilo je zadnjih dana lipnja poprište pompozne, glamurozne i velike promocije najmanjeg VW-a.
Izgled nije značajnije promijenjen, no to za konzervativni VW nije čudno. Od novina na vanjštini valja izdvojiti nove odbojnike, kućišta retrovizora s integriranim pokazivačima smjera, dizajn naplataka i LED dnevna svjetla. Najveća je novost fenomenalni 1-litreni TSI motor s 90 KS. Ako je Fordov 1-litreni Ecoboost bio hit među agregatima posljednje dvije godine, sve je izvjesnije da je dobio nasljednika. Moćnoga, elastičnog, s fenomenalnim ubrzanjima. Postiže maksimalnih 185 km/h, ubrzava do 100 km/h za 9,9 s, a performansama se gotovo izjednačio s prvom generacijom Golfa GTI! Takav up! prikladan je ne samo za vozače sa sportskijim ambicijama nego i za dulja putovanja, jer ionako je ovo je jedan od najprostranijih, najudobnijih i najtiših auta u segmentu. Sve izvedbe dostupne su s tehnikom BlueMotion, koja osim sustava start-stop ima sustav rekuperacije energije kočenjem, pa zbog pojačana punjenja akumulatora za kretanja isključuje alternator i štedi 0,2 l benzina na 100 km. U ponudi je i eco-up! s tvorničkom plinskom instalacijom i 68 KS te e-up!, pokretan isključivo elektromotorom s 82 KS.
Zahvaljujući novim odbojnicima up! je 6 centimetara dulji. Novost su i svjetla za maglu s opcijom paljenja u zavojima, prednja svjetla s odgođenim gašenjem, senzor za kišu i sustav nadzora tlaka u gumama. Može imati sustav kočenja u nuždi koji radi do brzine 30 km/h, senzore za parkiranje straga, tempomat... VW je s više mogućnosti personalizacije up! prilagodio zahtjevima kupaca nove generacije. Dolazi s još 7 novih boja karoserije koje se mogu kombinirati s tri kontrastne boje krova te deset dezena unutrašnjosti. U prodaju na Hrvatsko tržište novi up! stiže krajem ljeta, a cijene se još ne znaju. Više o ovoj temi i još mnogo toga pročitajte u novom broju Auto starta.