Ovaj projekt bio je velik izazov za našu firmu. Svjesni svih nepoznanica koje je nosio sa sobom, uspjeli smo ga iznijeti do samoga kraja. Sa stručnom i osposobljenom ekipom koju imamo u Starku, nismo ni sumnjali da projekt nećemo realizirati u potpunosti. Rekao nam je to Mario Ćorić, direktor tvrtke Stark Solutions iz Mostara.
Od postojećeg automobila Ford Raptor F150 ekipa iz grupacijske firme, prevođena Marijem Ćorićem kao voditeljem projekta i Milom Marić kao glavnom inženjerkom, osmislila je preobrazbu Raptora u Cybertruck.
- Pored izazova velika motivacija u radu nam je bila pokušati napraviti nešto što dosad nismo napravili. Situacija s Covid-19, nažalost, prolongirala je prvobitne planove od četiri na osam mjeseci. Čitav proces preobrazbe je ispratila ekipa SyncMedia te uskoro izlaze dvije-tri epizode kroz koje će biti prikazan cijeli tijek projekta, rastavljanje, izrada, sastavljanje te sama predaja naručitelju - rekao je Ćorić. Iako se Teslin Cybertruck kreće na električni pogon, u čiju efikasnost ćemo se uvjeriti za koju godinu, mostarski brat blizanac ipak ostaje vjeran klasičnom pogonu na fosilna goriva.
- Meni osobno ovo čini ogromno zadovoljstvo jer je jedan od ciljeva Starka postati prototipna proizvodnja te da možemo odgovoriti na bilo koji zahtjev tržišta, a realizacijom ovog projekta dokazali smo sami sebi da možemo nastaviti raditi u tom smjeru. Uz primarnu proizvodnju terminala dobio sam upit: ‘Možete li napraviti cyber truck?’, nakon čega sam sa svojim timom donio odluku da prihvatimo ovaj izazov te da ćemo ga iznijeti do samoga kraja - rekao je Ćorić te nastavio:
- U budućnosti se nadam proširenju postojeće proizvodnje te zapošljavanju dodatnoga kadra potrebnih ljudi i, naravno, novim izazovima kao što je bio ovaj projekt - zaključio je Ćorić.
Stark je kompanija koja je s radom krenula 2015. Postali su lider inovativnih aparata za klađenje u Europi.