To je to što me zanima!

U kompaktnoj klasi rijetko tko može bolje od nove Mazde 3

Nova Mazda 3 oduševljava voznim osobinama, kvalitetom izrade, luksuzom i vrlo štedljivim dizelskim motorom. Ona je jedan od najvećih auta u klasi i po mnogočemu se razlikuje od konkurenata
Vidi originalni članak

Mazda 3 je već godinama na vrhu liste želja mnogih kupaca kompaktnih automobila. Nema sumnje da se radi o jednom od najboljih modela u klasi, a s novom generacijom sve je dignuto na još višu razinu.


Dizajn auta je vrhunski, no Mazda 3 još više oduševljava kad uđete u nju. Iako je Plus paket opreme u testiranome modelu tek sredina ponude, luksuz oduševljava. Oprema je iznimno bogata, no još impresivniji su upotrijebljeni materijali i dizajn u unutrašnjosti, po čemu Mazda 3 ne zaostaje za premium predstavnicima ove klase. Ergonomija je također jako poboljšana, a riješena je i slaba točka prethodnika, infotainment je mnogo jednostavniji i praktičniji za korištenje. Ponuda prostora također je vrlo raskošna, što drugo očekivati od automobila koji je najveći u klasi. 


Mazda 3 ima dizelski motor s Skyactiv tehnologijom. Niska kompresija za posljedicu ima da se motor uvelike ponaša poput benzinskog, “voli” više okretaje od tipičnih dizela, ima ugodniji zvuk i mirnije radi. No najviše oduševljava potrošnja na testu. Samo 5,7 l/100 km u gradu i 5 l/100 km u kombiniranoj vožnji vrijednosti su koje “zaslužuju pljesak”. Po cijeni osnovnog modela Mazda 3 osjetno je skuplja od konkurencije, no bogatije opremljeni testni model zapravo nudi dobru vrijednost za uloženi novac.

TEHNIČKI PODACI:
masa: 1374 kg
dimenzije: 446x180x144 cm
obujam: 1759 ccm
snaga: 85 kW/116 KS  
0-100 km/h: 10,3 s
najveća brzina: 194 km/h
potrošnja: 4,2 l/100 km
cijena: 192.257 kn (testni model), 162.640 kn (osnovni model)

 Mazda 3 Skyactiv-D116 Plus u opremi ima 19” naplatke, LED svjetla, head up zaslon, 8,8” zaslon, navigaciju, grijana sjedala i upravljač...

Idi na 24sata

Komentari 39

  • Diatonik Harmonik 14.10.2019.

    "tko može bolje od nove Mazde 3"? Bez podcjenjivanja Mazde, ali uvjek može Toyota. U ovom slučaju Toyota Corolla Hatchback hibrid, 1,2 Turbo (114 KS), 6-brzinski ručni mjenjač, cijena otprilike 163.000 kn.

  • 13.10.2019.

    Dobar ali previše zagušen sa tim 1.8 eco dizelom koji bi trebao biti direktniji i jači jer Honda civic ima bolje preformanse sa svojim 1.6 dizelom od 120ks i 300nm nego mazda sa ovim 200 kubika većim motorom.

  • Ivan_8102 12.10.2019.

    honda civic je bolji auto u svakom pogledu osim dizajnom, dok civic i konkurencija dolaze isključivo sa macpherson zadnjim ovjesom ova mazda ima torzijanku

Komentiraj...
Vidi sve komentare