Dacia je iskoračila u svijet električnih automobila. I tu je niska cijena glavna karakteristika njihovih modela. Novi Spring koštat će u Hrvatskoj od 133.333 kune, a ostanu li subvencije iste kao i 2020. godine automobil bi mogao uz poticaje koštati svega 79.999 kuna.
S cijenom do 133.333 kn, Spring će za koji mjesec kada i službeno stigne u Hrvatsku postati najjeftiniji električni auto. Osjetno manji Renault Twingo, dosada najjeftiniji električni auto, košta od 140.800 kuna. Već osnovni model Comfort imat će svu potrebnu opremu odnosno klima uređaj i audiosustav s Bluetoothom. U ponudi će biti i Comfort Plus izvedba koja dodatno donosi 7" dodirni zaslon, metalik boju i druge dodatke. ta verzija košta od 139.999 kuna.
Spring izgleda vrlo atraktivno, i mnogima će biti najljepši od svih Dacia koje se trenutno nude. Riječ je o malenom gradskom SUV crossoveru, velikom poput Suzukija Ignisa. Spring je dugačak samo 373, širok 162 i visok 151 centimetar.
Unatoč malim dimenzijama u unutrašnjosti na četiri sjedala ima iznenađujuće mnogo mjesta, a na stražnja sjedala bez problema stanu i više odrasle osobe. I prtljažnik je s 300 litara vrlo velike zapremine za tako mali auto.
I pogon je poput cijelog auta minimalistički. Električni motor ima samo 44 KS, a baterija kapacitet 26,8 kWh. Ipak, prilično veliki okretni moment od 128 Nm jamstvo je da Spring neće uvijek biti baš najsporiji auto pri ubrzanjima na cesti. Do 100 km/h stiže za 19,1 sekundu, a međuubrzanja su na razini drugim malih gradskih auta. Maksimalna brzina je ograničena an 125 km/h.
Doseg s punom baterijom iznosi solidnih 305 km po WLTP-u u gradskoj vožnji te 230 kilometara kombinirano. Auto podržava punjenje maksimalnom snagom do 30 kW na DC priključku, no uz nadoplatu. Serijski će dolaziti uz AC punjač maksimalne snage 6,6 kW.
Dacia Spring se nudi i u inačici Business za poduzeća i pružatelje usluga dijeljene mobilnosti. I taj model u osnovi također košta 133.333 kuna.