Novi Range Rover prvi je puta prikazan u Hrvatskoj. Jedan primjerak stigao je u Jaguar Land Rover salon Auto Benussi u Zagrebu kako bi ga predstavili novinarima četiri mjeseca prije isporuke prvih primjeraka hrvatskim kupcima.
Range Rover je prije pet desetljeća bio začetnik klase luksuznih SUV-ova i približio terenske automobile potpuno novom profilu kupaca. Ovo je peta generacija automobila kojim Range Rover danas konkurira modelima poput BMW-a X7, Mercedesa GLS, Bentelyu Bentaygi i Rolls Royce Cullinanu. 'Creme de la creme' društvo kojem konkurirati može samo zaista poseban auto.
U Range Roveru su se potrudili da bi novi model učinili posebnim. Range Rover je dobio novi moderniji, ali prepoznatljiv dizajn s impresivnim prednjim dijelom, stražnjim dijelom sa skrivenim svjetlima te ogromnim naplatcima od 23 inča. Auto se nudi su dvije različite verzije s kraćim i dužim međuosovinskim razmakom. Kraća verzija dugačka je impresivnih 505 cm, a dugačka je s 525 cm među najdužim autima koji se mogu kupiti u Europi. Dugačka verzija je ujedno i prvi Range Rover koji se može dobiti sa dodatnim trećim redom sjedala (ukupno sedam). Ta se sjedala preklapaju i postavljaju potpuno električno.
Unutrašnjost je prepuna finih materijala, no minimalistički dizajnirana. Dominiraju veliki digitalni instrumenti ispred od 13,7" vozača i podjednako velik središnji dodirni zaslon s dijagonalom 13,1 inča. Infotainmentu se može pristupiti i na stražnjoj klupi gdje su još dva dodirna zaslona od 11.4 inča.
Range Rover donosi i novu trozonsku automatsku klimu sa sustavom za pročišćavanje zraka u kabini Air Purification Pro3. On kombinira tehnologiju dual-nanoeTM X za smanjenje alergena i uklanjanje patogena, za znatno smanjenje mirisa i virusa, dok sustavi Upravljanje s CO2 i Filtriranje PM2,5 u zraku kabine poboljšavaju kvalitetu zraka. Znanstveno je dokazano da napredna tehnologija nanoeTM znatno smanjuje viruse i bakterije, uključujući virus SARS-CoV-23.
Još jedna novost na Range Roveru je upravljanje stražnjim kotačima koji se ovisno o situaciji zakreću u istom ili suprotnom smjeru od prednjih. Tako je smanjen i krug okretanja koji je s oko 11 metara najmanji među svim Range Rover modelima.
Novost je i zračni 'predviđajući' ovjes sa sustavom Dynamic Response Pro i koji koristi podatke eHorizon Navigation za čitanje ceste sprijeda i pripremu ovjesa unaprijed radi davanja savršenog odziva. Novi Range Rover ima još mnogo fascinantnih funkcija i detalja, a najimpresivnija su električno pokretana vrata za koja je moguće nadoplatiti.
Ponuda pogonskih strojeva vrlo je impresivna. Što se tiče konvencionalnih motora nude se šesterocilindrični dizelski trolitreni motori koji razvijaju 249, 300 i 350 KS, šesterocilindrični benzinci s 360 i 400 KS te kao vrhunac, V8 s 4,4 litre i 530 KS. S ovim motorom Range Rover do 100 km/h stiže za samo 4,4 sekunde.
Novost su plug in hibridni modeli. Oni imaju trolitreni benzinski motor sa šest cilindra koji kombiniraju s električnim motorom za snagu od 440 i 510 KS. Posebnost ovog sustava je prilično velika baterija koja autu omogućava električni doseg od 113 kilometara što je dvostruko više od uobičajenih dosega plug-in hibrida. Zbog tolikog dosega oslobođeni su trošarine što plug-in hibridne verzije Range Rovera čini najjeftinijima na našem tržištu. Potpuno električna verzija stiže 2024. godine.
Odlika svakog, pa i ovog Range Rovera su vrhunske terenske sposobnosti. Novi Range Rover tako može proći kroz vodu dubine 90 centimetara što je jednako dubini koju može savladati novi Land Rover Defender, auto koji je sinonim za terensku vožnju. Također udaljenost od podloge može se zahvaljujući zračnom ovjesu regulirati od osnovnih impresivnih 295 mm do ekstremnih 439 milimetara. Tu je naravno i vrhunski pogon na sve kotače i mogućnost odabira raznih programa za specifične terene.
Novi Range Rover nudi se uz razine opreme SE, HSE, Autobiography, First Edition (samo u 2022. ) i kao ekskluzivni ekstremno individualizirani i skupi SV. Najjeftiniji modelu u ponudi, plug-in hibrid s 440 KS i osnovnom SE opremom košta 1.065.900 kuna. Dizel s istom opremom i 249 KS je zbog trošarine skuplji i košta od 1.138.400 kuna. Ekskluzivni SV s dizelom od 350 KS košta od 1.742.300 kuna. Najskuplji modeli mogu koštati i osjetno više od dva milijuna kuna. Prodaja je započela, a u Hrvatskoj je već naručeno dvadesetak novih Range Rovera. Isporuke kreću u svibnju.