Potpuno novi Mercedes CLE koji će se nuditi u coupe verziji i kao kabriolet s platnenim krovom stigao je u Hrvatsku. Ovaj model zamjenjuje čak četiri dosadašnja Mercedesova modela, coupe i cabrio verzije C-klase i E-klase.
Što se tiče dizajna i veličine, novi CLE se više ugledao na E-klasu. S dužinom od 4,85 metara, CLE je 16 centimetara duži od C-klase Coupé i 1,5 centimetar duži od stare E-klase Coupé. Za usporedbu: BMW serije 4 Coupé dugačak je 4,77 metara. Što se tiče širine 1,86 m i visine 1,43 m, CLE je u također u rangu s e-coupéom. Međuosovinski razmak je 2,85 metara - 8 mm manje od E, ali 25 mm više od C-klase.
Zbog većih dimenzija novi automobil donosi znatno više prostora nego u C-klasi Coupé, ali i u dosadašnjoj E-klasi Coupé. Posebno bi putnici straga trebali imati koristi od više prostora za glavu, za ramena i laktove te za koljena. U prtljažnik stane 420 litara u verzijama s benzincem ili dizelašem te skromnih 290 litara u plug-in hibridne verzije.
Većina pogona u ponudi su četverocilindraši s blagim hibridnim sustavom. Osnovni benzinski CLE 200 ima 204 KS, a snažniji CLE 300 258 KS. Tu je i jedan dizel, 220d sa 197 KS. Svi ovi modeli imaju dodatnih 23 KS i električnog sustava. Dizel se nudi samo sa stražnjim pogonom, slabiji benzinac i s pogonom na sve kotače, dok su snažniji benzinci serijski 4Matic varijante. Najsnažnija benzinska verzija je za sada CLE 450. Njegov 3-litreni turbo agregat razvija 381 KS (+23 iz blagog hibridnog sustava) i 500 Nm. Automobil s ovim motorom do 100 km/h stiže za 4,4 sekunde. Sve motorizacije serijski imaju 9-brzinski automatik.
Plug in hibridne verzije i AMG inačice dolaze malo kasnije, početkom iduće godine. "Civilni" AMG će biti model 300e s četverocilindričnim motorom i snagom sustava od 333 KS. Snažniji plug-in hibrid pokretat će najprestižniju CLE 63S+ verziju: riječ ej o prilično neobičnom spoju izuzetno snažnog dvolitrenog četverocilindričnog motora sa 476 KS i električnog motora za ukupnu snagu sustava od čak 680 KS. Ispod ove AMG verzije smjestit će se još jedna konzervativnija, CLE 53 AMG sa šesterocilindričnim motorom i 450 KS (+ 23 iz blagog hibridnog sustava).
Standard u autu je takozvani komforni ovjes koji je 15 mm spušten u odnosu na limuzinsku E i C-klasu. Uz nadoplatu se nude sportski ovjes i upravljanje na sva četiri kotača. Čvršća postavka opruga i amortizera, kao i izravniji upravljač osiguravaju više zabave u vožnji. Tu je i potpuno adaptivni ovjes koji serijski dolazi u kombinaciji s upravljanjem na sve kotače.
Unutrašnjost je uglavnom prenesena iz aktualne C-klase, uključujući 12,3-inčni zaslon s instrumentima i okomiti 11,9-inčni infotainment zaslon. Međutim najnovije generacije elektroničke arhitekture i MBUX infotainment sustava dolaze svježe iz nedavno predstavljene E-klase. Mercedes ističe i novost poznatu iz E-klase, a to je da kupci mogu sami kreirati "rutine" vezane za funkcije automobila. Primjer jedne takve rutine je: "Ako je unutarnja temperatura ispod deset stupnjeva Celzijusa, uključuje se grijanje sjedala i ambijentalno osvjetljenje prelazi na toplu narančastu boju." Vozač također može dodijeliti naziv za takve rutine koje je sam stvorio, kao na primjer "Zagriji me".
Na Hrvatskom tržištu isprava se nudi samo Coupé i tu u kombinaciji s dizelom kao 220d i s benzincima kao 200, 300 i 450. Početkom iduće godine, dakle vrlo skoro na tržište stiže i cabrio te AMG verzije. Osnovni benzinac košta od 66.441 eura, a dizel ima cijenu od 69.068 eura. Najskuplji model u ponudi je trenutno CLE 450 $Matic koji ima osnovnu cijenu od 93.739 eura.