Zagrebačka banka u srijedu je predstavila e-poslovnicu koja svim klijentima koji su korisnici e-zabe omogućuje da veliku većinu poslova s bankom obave od doma, ali i uz izravni kontakt s bankarima.
Ulazak u e-poslovnicu autorizira se kroz e-zabu, što znači i sigurnu komunikaciju, a banka automatski zna s kim i na koji način komunicira. Istovremeno, korisniku se otvara izbornik u kojem se bankaru može obratiti chatom, tekstom, videom ili audiom. Na računalu ne treba instalirati nikakav dodatni softver, a za video ili audio komunikaciju jedino je potrebno imati kameru i mikrofon.
Usluga se ne naplaćuje, a to znači da korisnik ne mora dolaziti u poslovnicu kako bi razgovarao i pregovarao o uvjetima za kredit, ulaganju ili korištenju svih usluga. Sve što treba je javiti se bankaru, koji će vam u chat prozor moći poslati linkove i dokumente. Sva vaša komunikacija bit će i arhivirana, ako vam kasnije zatreba.
I dalje se dio poslova, zbog zakonskih ograničenja, mora obaviti u poslovnici, a e-poslovnica omogućuje klijentima da se sami dogovore kada žele to obaviti.
Iz banke su rekli kako su oni prvi unutar Unicredit grupe implementirali ovakvu poslovnicu, a u Slovačkoj se razvija slično rješenje. Banka je na implementaciji poslovnice radila s tvrtkom Combis, a testiranja i razvoj su krenuli još 2012. godine. Prošle godine su je testirali na 16.000 klijenata u Zagrebu, a odsad je usluga otvorena za svih 442.500 klijenata.