Na mjestu gdje je za vrijeme rata bilo vojno skladište rezervnih dijelova Auto Uniona 1949. nastala je Audijeva tvornica. U pola stoljeća ona je prerasla u velebno zdanje koje se prostire na više od 2 milijuna kvadrata i najveći je poslodavac inače vrlo bogate bavarske regije. Tamo je zaposleno gotovo 33.000 radnika koji godišnje proizvedu više od milijun Audijevih automobila i više od tisuću Lamborghinija. Tvornicu na dva dijela presijeca pruga na kojoj prometuje redovna linija München-Nürnberg kojom se dobavljaju dijelovi od potproizvođača, a tvornica je toliko velika da unutar nje postoje prave ceste. Osim raznim vozilima i strojevima radnici se u njoj kreću pomoću bicikala.
Audijeva tvornica u Ingolstadtu prostire se na 2,672.625 metara kvadratnih čime nadmašuje površinu države Monako. U njoj radi 33.000 ljudi što je četvrtina stanovništa grada Ingolstadta
Većinu proizvodnje obavljaju strojevi - pneumatske preše koje mogu ostvariti pritisak od nekoliko stotina tona te roboti programirani za fine karoserijske radove. No kompleksne radnje poput ugradnje električnih vodova, interijera, stakala ili pak “vjenčanje” karoserije s motorom i podvozjem u spretnim je rukama specijaliziranih radnika.
Iako unutar tvornice imaju vlastite restoran i dućan, njihov posao nije nimalo lak. Za vrijeme radnog vremenu imaju dvije pauze po 12 minuta i jednu od pola sata za ručak, a proizvodna traka neumoljivo se kreće tako da praktički nema mjesta za pogreške...