I s najbogatijom opremom i najsnažnijim motorom Twingo još stoji manje od 100 tisuća kuna što je prava rijetkost na tržištu i najveća prednost Twinga. Ovo je najjeftiniji, ali i najneobičniji mali auto na tržištu.
Po uzoru na Smart, s kojim dijeli mnoge komponente, ima stražnje smješten motor i stražnji pogon. Stražnji pogon u vožnji gotovo ne primijetite, jedino isprva malo zbunjuje otkud dolazi zvuk motora. Neobična koncepcija ima svoje prednosti i minuse.
S jedne strane, Twingo je u unutrašnjosti manje praktičan i prostran od konkurencije s konvencionalnim smještajem motora, s druge strane, ni jedan auto nema ni približno tako mali krug okretanja kao Twingo što se u gradskoj vožnji, pri parkiranju i manevriranju, može pokazati kao velika prednost. Iako je motor prilično snažan za ovaj auto, performanse su skromne.
Ovo je ipak samo gradski auto.
Najveća novost u unutrašnjosti je redizajnirani infotainment koji je znatno poboljšan. Jednostavan je, ali vrlo i funkcionalan te praktičan. Ploča s instrumentima je ostala krajnje jednostavna i mala, ukupna ergonomija u unutrašnjosti je zadovoljavajuća.
S obzirom na bogatu opremu i motor snage 100 KS cijena je gotovo 25.000 kuna viša nego kod osnovnog Twinga, no to je još uvijek razina ispod 100.000 kuna.
Na razini osnovnih modela nekih gradskih automobila.
dimenzije: 362x165x154 cm
obujam: 898 ccm
snaga: 68 kW/93 KS
0-100 km/h: 13,1 s
najveća brzina: 165 km/h
potrošnja: 4,8 l/100 km
cijena: 94.505 kn (testni model), 69.650 kn (osnovni model)
Testirani Renault Twingo Intens TCe 95 u opremi ima presvlake u kombinaciji tkanine i kože, kameru i stražnje senzore za parkiranje, automatski klima-uređaj, alunaplatke 16”, dodirni zaslon 7”...