Automobili koji za pogon koriste plin i dalje su vrlo popularni u Hrvatskoj. No ne i među samim proizvođačima. Samo rijetke marke, a među njima i Opel, nude tvornički ugrađenu LPG instalaciju.
Tvornički ugrađena plinska instalacija ima mnoge prednosti u odnosu na naknadnu ugradnju. Za pouzdanost instalacije i za to da neće naštetiti motoru jamči sam proizvođač, sve je profesionalnije izvedeno i spojeno. Osim toga, prekidač za prebacivanje na plin izgleda kao i svaki drugi, pa nije ni narušena estetika auta, a tu je i prikaz količine preostalog plina na putnom računalu auta.
Autonomija na oko 1000 kilometara
Tijekom testa Corsa je u gradu, uz nešto žešću vožnju, trošila između 10 i 11 litara plina, što je cjenovni ekvivalent oko pet litara dizelskoga goriva. Dakle, u pogledu štednje, plinu i dalje nema ravnog. Ako vam je stalo do okoliša, znajte da vozeći ovakav automobil ispuštate u atmosferu oko 80 manje dušikova oksida nego dizelski motor i gotovo nimalo čađe.
Spremnik za plin u koji stane nešto manje od 30 litara smješten je na mjestu rezervne gume, a kad je do vrha pun i benzinski spremnik, autonomija se penje na oko 1000 kilometara što je još jedan plus.
Naravno, na plin auto ide nešto sporije nego na benzin, no subjektivno je teško primijetiti bilo kakvu razliku. Cijena je još jedna dobra strana ovog auta. On je oko 6000 kuna skuplji od istog modela bez plinske instalacije, što se vrlo brzo isplati.
TVORNIČKI PODACI:
Masa: 1199 kg
Dimenzije: 402x174x148 cm
Obujam: 1398 ccm
Snaga: 66 kW/90 KS
0-100 km/h: 13,9 s
Najveća brzina: 175 km/h
Potrošnja plin: 7,0 l/100 km
Cijena: 107.737 kn (testni model)
* Testirani Opel Corsa 1.4 LPG color edition u opremi ima automatsku klimu, 7” dodirni zaslon, alunaplatke, tempomat, grijani vjetrobran...