Huawei je objavio da će vlasnici njihovih telefona P20 i P20 Pro u novom besplatnom servisnom paketu moći zamijeniti oštećene ekrane novim i to bez dodatnih troškova u razdoblju od tri mjeseca nakon kupnje uređaja.
Kako telefoni s velikim ekranima dolaze u kućištu sa staklenom pozadinom, upravo je to razbijanje i pad jedna od najvećih prijetnji samim uređajima. Da bi iskoristili tu opciju, telefon treba registrirati preko Huaweijeve stranice ili u HiCare aplikaciji koja se već nalazi na telefonima. Nakon registracije se osigurava paket usluga koji pruža tu dodatnu zaštitu. Naravno, dokaz o kupnji uređaja će biti nužan pri odlasku u neki od njihovih servisnih centara.
- Želimo izgraditi dugoročne odnose s korisnicima koji se temelje na povjerenju, stoga se trudimo osigurati da ljudi, koji su odabrali naše pametne telefone, budu u potpunosti zadovoljni ne samo s našim proizvodima, već i uslugama nakon prodaje. Oštećene uređaje popravljaju najbolji stručnjaci koji mogu brzo vratiti telefon u prvobitno stanje - navodi Michal Hnatkowski, Huawei Regional Service Manager za CEE i Nordic u službenom priopćenju.