Nakon Priusa, Aurisa i Yarisa, još jedna Toyota je dobila hibridni pogon. Riječ je o popularnom RAV4.
Novi RAV4 Hybrid koristi isti princip kao i druge klasične hibridne Toyote. Veliki 2,5-litreni benzinac s četiri cilindra optimiziran kako bi što manje trošio ima 155 KS, a osim njega tu je još jedan električni motor snage 143 KS. Nadalje, ako je riječ o modelu s pogonom na sve kotače tu je još jedan električni motor od 68 KS straga. Ukupno je hibridni sustav u stanju isporučiti 197 KS.
Performanse su vrlo dobre. Ubrzanje do 100 km/h traje 9,3 sekunde, a maksimalna brzina iznosi 180 KS. RAV 4 najviše oduševljava uglađenom vožnjom, ali i potrošnjom u gradu. Toyota prema tehničkim podacima troši 5 litara, a u praksi bez problema uz malo nježniju nogu na gasu potroši ispod 6 l/100 km.
RAV4, kao i ostali Toyotini klasični hibridi, ima EV način rada koji omogućuje nekoliko kilometara vožnje isključivo na struju, no samo na nižim brzinama do 50 km/h i uz nježniji stisak gasa. Ne puni se na utičnicu već se energija stvara kočenjem te se automatski koristi kada je to potrebno, primjerice pri laganoj vožnji gradskim gužvama ili kad stisnete gas do daske. Ovakav sustav najviše štedi u gradskim gužvama.
Novi RAV4 Hybrid već se može kupiti i kod nas, a stoji od 259.900 do 323.900 kn. Pored dva pogona, u ponudi su i četiri razine opreme.