Toyota Land Cruiser jedan je od “posljednjih Mohikanaca”, ono što s pravom, za razliku od većine današnjih SUV-ova, možemo nazvati terencem. No Land Cruiser nije samo radni stroj za terensku vožnju. Niti jedan drugi automobil na svijetu ne spaja tako dobro luksuz i offroad svojstva.
Ovo je impresivna krstarica koja već svojom ogromnom pojavom daje do znanja da se radi o potpuno posebnom automobilu. Land Cruiser je izuzetno prostran. Ima pregršt mjesta na sjedalima, prtljažnik od 553 litre i treći, iznenađujuće udoban, red sjedala s još dva dodatna mjesta. Koliko luksuza ima u autu, vidi se već i na tom trećem redu sjedala. Naime, njih ne morate ručno izvlačiti iz poda prtljažnika nego je dovoljno stisnuti tipku i ona će se podići električno.
Vožnja u ovom autu izuzetno je komforna. Naravno, auto se više naginje u zavojima od današnjih SUV-ova i nije baš živahan, no to nije niti njegov smisao.
Zračni ovjes
Automobil se automatski prilagođava podlozi i načinu vožnje podizanjem i spuštanjem karoserije.
4x4 kontrole
Sve ove tipke i prekidači služe za upravljanje sustavima terenske vožnje. Već to je dovoljan dokaz za terenske sposobnosti.
Stara škola
Auto ima dodirni zaslon, no tipke i prekidači izgledaju nisu zadnji krik mode, no i po njima se vidi da je auto robustan i izdržljiv.
Tvornički podaci
masa: 2220 kg
dimenzije: 484x189x184 cm
obujam: 2755 ccm
snaga: 130 kW/177 KS
0-100 km/h: 12,7 s
najveća brzina: 175 km/h
potrošnja: 7,4 l/100 km
cijena: 723.300 kn (testni model) 424.500 kn (osnovni model)
Testirana Toyota Land Cruiser Premium TSS u opremi ima električno podesiva hlađena i grijana sjedala, trozonski klima-uređaj, grijani upravljač, krovni otvor, zračni ovjes, sustav kamera 360°, stakleni krovni otvor...