Mnogi ljubitelji Golfa bi upravo ovo proglasili svojim autom snova - snažan, brz i štedljiv te “do vrha napucan” opremom. Golf o kojem maštaju svi ljubitelji ovog auta u Hrvatskoj i Golf kojeg će si zbog visoke cijene priuštiti samo rijetki.
Motor ima 150 KS, a performanse i osjećaj u vožnji su kao da ima još 20 više. Maksimalna brzina je 223 km/h, ubrzanja i međuubrzanja su sportska, a mjenjač besprijekoran. I sve to uz potrošnju koja je na našem testu iznosila 5,7 l/100 km pretežno u gradskoj vožnji. Motor je zaista štedljiv, vrlo uglađen i prilično mirnog rada.
Golf je u vožnji sve što se od njega želi. Može biti vrlo dinamičan s odličnim upravljanjem i držanjem zavoja, a i vrlo udoban, s jako niskom razinom buke i ovjesom koji neprimjetno filtrira veliku većinu neravnina. Rijetko koji kompaktni auto nudi tu razinu profinjenosti i Golf je u tom pogledu svakako iznad svoje klase.
Ono na što se treba naviknuti je digitalizacija. Digitalni instrumenti i veliki dodirni zaslon su srce unutrašnjosti. Tipke su gotovo u potpunosti nestale. Neke će zbuniti i ručica mjenjača, koja je zapravo malo veći prekidač. Ovaj Golf je veliki iskorak prema potpuno digitalnom dobu, što će svakako privući mnoge kupce, no neke će i odbiti. Niti jedan Golf u povijesti nije bio ovoliki iskorak u odnosu na prethodnika i zbog toga se na njega moramo ponovo navikavati.
masa: 1365 kg
dimenzije: 428x179x156 cm
obujam: 1968 ccm
snaga: 110 kW/150 KS
0-100 km/h: 8,8 s
najveća brzina: 223 km/h
potrošnja: 3,7 l/100 km
cijena: 268.118 kn (testni model), 164.987 kn (osnovni model)
Testirani Volkswagen Golf 2.0 TDI DSG Style u opremi ima LED matrix svjetla, 18” alunaplatke, trozonsku klimu, dodirni zaslon 10”, 3D navigaciju, električno podesivo sjedalo vozača, bežični punjač mobitela...