Gotovo kompletna mehanika je preuzeta s atraktivnog Peugeota 208, no Corsa je svejedno potpuno drukčiji auto. To je vidljivo po izgledu, a također se itekako osjeti u vožnji. Mnogi će se složiti da je Corsa po vanjskom izgledu trenutno jedan od najljepših auta u klasi.
Unutrašnjost pak nije tako spektakularna kao u Peugeotu, no izrazito je ergonomična, ima klasične komande za klimu što je svakako prednost. Također, Corsa je prilično prostrana za auto ove klase, posebno u kabini. Pogledate li pažljivije vidjet ćete poneki dio koji je identičan onom na Peugeotu (na primjer ručica mjenjača, ključ, neke tipke), no to ne smeta.
Ne smeta ni to da je pogon identičan onom u 208. Trocilindrični motor obujma 1,2 litre trenutno je možda i najbolji motor ove vrste. Uglađen u vožnji, živahan i vrlo potentan, s “konjima” koji nisu samo na papiru već se i osjete u vožnji. Osmerobrzinski automatik je među najboljima u klasi, no malo krade performanse (s ručnim je ubrzanje do 100 km/h za sekundu bolje). Potrošnja na testu je iznosila 6,7 l/100 km u gradu i 5,9 u kombiniranoj vožnji.
Ono što posebno oduševljava su vozna svojstva. Ovjes i upravljač su drugačije ugođeni nego u 208 i auto se ljepše, izravnije ponaša pri agresivnijoj vožnji kroz zavoje od 208. 'Komunikacija' vozača s cestom je jednostavno bolja i to bez da smo osjetili manji komfor nego u Peugeotu. Cijena je visoka, no testni auto prepun je dodatne opreme i ima Matrix LED svjetla, sustav kamera od 360 stupnjeva, grijanje sjedala i upravljača te još mnogo toga.
dimenzije: 406x177x143 cm
obujam: 1199 ccm
snaga: 74 kW/100 KS
0-100 km/h: 10,8 s
najveća brzina: 192 km/h
potrošnja: 4,4 l/100 km
cijena: 161.025 kn (testni model), 94.010 kn (osnovni model)